Skipper Worse Svart 27.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 27.Desember.2004 Utafor heimen råda det stillhet og -17 idag tidlig. Skal ta dette opp med Thor, som lovet omlag 0 +-.. Her i Bergen koser vi oss i regnet ... vi ser den hvite dækelskapen forsvinne litt etter litt ... deet er som bestilt; hvit jul og så tilbake til normalen. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Slagskibet Svart 29.Desember.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Desember.2004 Utafor heimen råda det stillhet og -17 idag tidlig. Skal ta dette opp med Thor, som lovet omlag 0 +-.. Suzuki He he. Det var ilter banning i Pytterønningen 27 om morgen. Min sterkt forsoffne kropp ble ledet ut gjennom terasse døra for å innhalere dagens første KrF pinne. +3 var forventer også viste gradestokken kallvølige -10!! Brysthåra kom ut i ryggen! Pullpit terriern måtte dras ut gjennom døra med rå makt for å unnga morramig utover Ørnhilds flotte tepper. Bare ræva alt. Men det var med stor fornøyelse det ble notert rask temp stigning. treffprosenten har vært god etter all dritten om sommeren,bedre enn 60% ETTER MIN MENING.Januar, og hodet er på blokka nå takket være Pirus ,ca +4.Klager kan rettes til Pirus Holder sterkt på mild vinter i dei nære havstroka,vestsida av E 18 ikke inkludert.(Det er innland det) Ike bra sommer,som 2004 eller dårliger. Trur eg. Sitér dette innlegget Link to post
Fenix Svart 17.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2005 Gode nyheter for båtfolk: Met.no melder om 1-2 grader over normalen i sitt første offisielle sesongvarsel. Dette ser lovende ut. Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 17.Januar.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2005 Det har jeg sagt hele vinteren det Fenix. Temperaturen ville falle trutt og jevnt utover de neste 10 dagene til rundt +3 grader. Fare for nattefrost. Sånn vil det høyst sannsynlig holde seg ut hele januar. Og sånn tror jeg vi vil gå inn i februar også. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.