altmuligbåt Startet 31.Juli.2011 Link til dette innlegget Startet 31.Juli.2011 Hei. Har en tante som har 40 hk Yamaha ca 2005 model. Det er en 2 takter. Hun har nå fått litt problemer med og løfte den opp og ned når hun parkerer. Er det enkelt og montere el tilt og hvor løner det seg og kjøpte det. Sitér dette innlegget Glerder meg til sommeren!!!!!!!!! da skal det BÅTES:o) Link to post
altmuligbåt Svart 31.Juli.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2011 Ingen som vet? Sitér dette innlegget Glerder meg til sommeren!!!!!!!!! da skal det BÅTES:o) Link to post
ezach Svart 31.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2011 Hei. På eldre modeller har jeg blitt rådet til å bytte motor heller enn påkoste en tilt. En rask sjekk tyder på at en original tilt beløper seg til noen tusenlapper + evt. arbeidspenger. Her er delepriser for USA - det nærmeste jeg fant i farta: www.boats.net/parts/search/Yamaha/Outboard/2005/40TLRD/POWER%20TRIM%20%26%20TILT%20ASSY%201/parts.html :-) Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 31.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2011 evt kan man gå for en slik ekstern enhet: http://www.boatownersworld.com/CMC/pt-35.htm Jeg har storebroren, PT-130 , en meget solid sak Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
håpløs Svart 1.August.2011 Link til dette innlegget Svart 1.August.2011 Jeg gjorde den jobben en gang ved å dele stamme fra skinkene/tiltenheten og fikk tak i en brukt komplett tiltenhet med skinker og alt. Disse går for rundt 3500,- brukt. Det er mye arbeid da man må av med powerhead også for og få til byttet. Kan ikke anbefalle dette med mindre du får tiltenhet nesten gratis og du gjør jobben selv. Sitér dette innlegget Livet er for kort for sightsing. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.