Stella Ulefoss Startet 1.August.2011 Link til dette innlegget Startet 1.August.2011 Hei Vi har en Viksund som er ca4,2 m høy. Mitt spørsål er om vi kan gå gjenom Moss eller om vi må gå på utsiden av Moss. Akkurat nå er vi på Jomfruland og hadde tenkt en tur til Akerbrygge og deretter Østfold ned til Koster. Hvis det er noen andre hindringer som vi burde vite om, så er vi takknemlig for opplysninger, er også interessert i plasser som vi burde vært innom Jan Martin Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 1.August.2011 Link til dette innlegget Svart 1.August.2011 4,5 meter angis i sjøkartene. Tidevannet varierer den del i kanalen, så tipset er å se på de stående bordgangene på gjestebrygga når du kjører i kanalen. Er vannkanten under nedre kant mot vannet på bordgangen er høyden minst 4,5 meter Jeg har sett Viksund 340 gå gjennom kanalen uten problemer - men merk deg høyden på bordgangen før du går inn. Jeg vet om at en 340 har "skrubbsår" på topplanterna etter brua Sitér dette innlegget Link to post
Stella Ulefoss Svart 5.August.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.August.2011 Hei Takk for opplysningene. Nå ligger vi på Oscarborg og har forandret på reiserutta. Pga det blir en del vind dei nermeste dagene blir det at vi går vestover. Ferien er på hell og da er det ikke så fristende å måtte ligge på veret. Forsatt god sommer Jan Martin Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.