Jump to content

Ryfylketreff 2011 høst "edition" 19-21/8


onkel_ove

Recommended Posts

Etter liten oppslutning på Ryfylketreff tidligere i sommer ble det bestemt at vi måtte få til en høstutgave.

 

Dato: 19-21/8

Sted: Kådavågen/kotavågen mot Svansholmen ved Randøy.

 

Erik og jeg er i alle fall klar. Jeg stiller med ny seilbåt for anledningen.

Sleng dere rundt og merk av helgen.

Navigare neccesse est, vivere non est neccesse.

Link to post
Share on other sites

Men det kolliderer jo med årets største begivenhet: Havnedagene i Haugesund!

:headbang: :headbang: :headbang:

Det var jo veldig dumt :cryin:

Jeg har ikke andre helger ledig i August, så flytter vi dato blir det dessverre uten oss :nonod: .

Men jeg er gjerne med på ett treff i September, da har jeg mye ledig :yesnod:

 

Jeg skal holde et kurs fredag kveld, men kan komme inn etter det. Hvis jeg finner en eller annen båt da.. :rolleyes:

Får du ikke lånt den båten du hadde sist da? Du hadde vel den best bemmannede båten av alle på hele treffet sist :wink:

Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie

Link to post
Share on other sites

Det var jo veldig dumt :cryin: Jeg har ikke andre helger ledig i August, så flytter vi dato blir det dessverre uten oss

 

Vi flytter ikke datoen, dermed basta. vi kan ikke gjøre alle til lags uansett...De får heller flytte greiene i Haugesund :-)

Navigare neccesse est, vivere non est neccesse.

Link to post
Share on other sites

Kanskje jeg stiller med familien på fem. Noen andre som har unger i 4-8 års alderen? Har ikke vært med på dette før, men det kan passe med den helgen.Ole R.

 

Dette er et familietreff, så klart du må ha med arvingene. Jeg har med gutten min på 8 år, så passer veldig bra for han hvis dere får det til og han får noen jevnaldrene å leke med.

Navigare neccesse est, vivere non est neccesse.

Link to post
Share on other sites

Ja, blir bra dette.

 

Må se om jeg (med hjelp fra Erik?) får laget en quiz som vi kunne hatt på lørdag kveld.

 

Ellers, hvis noen vil, er de velkommen til å bli heist opp i masten min for å skifte pære på ankerlanterne og snu windexen på treffet :cool:

Navigare neccesse est, vivere non est neccesse.

Link to post
Share on other sites

Kanskje vi kan svinge innom hvis alt klaffer... Hos oss er de små 6, 9, og 11...Kjetil S

 

ja, du må prøve å få til turen Kjetil, så kan vi få kikket på den nye doningen din. Samt du har jo passende alder på småfolkene dine mht til de andre som kommer.

Navigare neccesse est, vivere non est neccesse.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...