onkel_ove Startet 2.August.2011 Del på Facebook Startet 2.August.2011 Etter liten oppslutning på Ryfylketreff tidligere i sommer ble det bestemt at vi måtte få til en høstutgave. Dato: 19-21/8 Sted: Kådavågen/kotavågen mot Svansholmen ved Randøy. Erik og jeg er i alle fall klar. Jeg stiller med ny seilbåt for anledningen. Sleng dere rundt og merk av helgen. Sitér dette innlegget Navigare neccesse est, vivere non est neccesse. Link to post
Erik Svart 2.August.2011 Del på Facebook Svart 2.August.2011 Ja, vi er med ! Ikke vært i Kådavågen før, men det ser meget bra ut på Kartet. Satser på at flere kan være med, og nybakte Nidelv 24 eiere oppfordres spesielt til å delta Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Poseidon Svart 2.August.2011 Del på Facebook Svart 2.August.2011 Men det kolliderer jo med årets største begivenhet: Havnedagene i Haugesund! :headbang: Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Sleipner93 Svart 2.August.2011 Del på Facebook Svart 2.August.2011 Kan ikke si bestemt ja enda da jeg ikke har planlagt så langt fram i tid, men satser på få det til :-) Sitér dette innlegget Link to post
Sleipner93 Svart 2.August.2011 Del på Facebook Svart 2.August.2011 Kan ikke si bestemt ja enda da jeg ikke har planlagt så langt fram i tid, men satser på få det til :-) Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 2.August.2011 Del på Facebook Svart 2.August.2011 Jeg skal holde et kurs fredag kveld, men kan komme inn etter det. Hvis jeg finner en eller annen båt da.. Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Sleipner93 Svart 2.August.2011 Del på Facebook Svart 2.August.2011 Sikkert altid en båt du kan være med i ;-) Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 3.August.2011 Del på Facebook Svart 3.August.2011 Men det kolliderer jo med årets største begivenhet: Havnedagene i Haugesund! :headbang: Det var jo veldig dumt Jeg har ikke andre helger ledig i August, så flytter vi dato blir det dessverre uten oss . Men jeg er gjerne med på ett treff i September, da har jeg mye ledig Jeg skal holde et kurs fredag kveld, men kan komme inn etter det. Hvis jeg finner en eller annen båt da.. Får du ikke lånt den båten du hadde sist da? Du hadde vel den best bemmannede båten av alle på hele treffet sist Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
onkel_ove Svart 3.August.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.August.2011 Det var jo veldig dumt Jeg har ikke andre helger ledig i August, så flytter vi dato blir det dessverre uten oss Vi flytter ikke datoen, dermed basta. vi kan ikke gjøre alle til lags uansett...De får heller flytte greiene i Haugesund :-) Sitér dette innlegget Navigare neccesse est, vivere non est neccesse. Link to post
Erik Svart 3.August.2011 Del på Facebook Svart 3.August.2011 De får heller flytte greiene i Haugesund :-) Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Midget Svart 5.August.2011 Del på Facebook Svart 5.August.2011 Kanskje jeg stiller med familien på fem. Noen andre som har unger i 4-8 års alderen? Har ikke vært med på dette før, men det kan passe med den helgen. Ole R. Sitér dette innlegget Link to post
onkel_ove Svart 5.August.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.August.2011 Kanskje jeg stiller med familien på fem. Noen andre som har unger i 4-8 års alderen? Har ikke vært med på dette før, men det kan passe med den helgen.Ole R. Dette er et familietreff, så klart du må ha med arvingene. Jeg har med gutten min på 8 år, så passer veldig bra for han hvis dere får det til og han får noen jevnaldrene å leke med. Sitér dette innlegget Navigare neccesse est, vivere non est neccesse. Link to post
bjorngb Svart 5.August.2011 Del på Facebook Svart 5.August.2011 Satser på å komme... Kom nettopp hjem fra 4 uker på sørlandet... :-) Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 5.August.2011 Del på Facebook Svart 5.August.2011 Får du ikke lånt den båten du hadde sist da? Du hadde vel den best bemmannede båten av alle på hele treffet sist Godt mulig. En annen mulighet er jo bilveien til Randøy... Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
sjøkrabbe 32 Svart 5.August.2011 Del på Facebook Svart 5.August.2011 Har ikke noe på tapetet den helgen, pga fruen jobber fredag kveld kan vi komme inn lørdagmed ny båt så freser vi jo inn i forhold til den gamle Sitér dette innlegget http://www.trawler.no Link to post
Kjelli Svart 7.August.2011 Del på Facebook Svart 7.August.2011 Jeg håper også å få det til Sitér dette innlegget Link to post
bejo Svart 7.August.2011 Del på Facebook Svart 7.August.2011 Vi vil også prøve å bli med, Familie på 3 (1 gutt på 6 år). Hilsen Bejo. Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 8.August.2011 Del på Facebook Svart 8.August.2011 Supert. Da er vi opp i 9 potensielle båter allerede. Dette blir kjekt Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
onkel_ove Svart 8.August.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.August.2011 Ja, blir bra dette. Må se om jeg (med hjelp fra Erik?) får laget en quiz som vi kunne hatt på lørdag kveld. Ellers, hvis noen vil, er de velkommen til å bli heist opp i masten min for å skifte pære på ankerlanterne og snu windexen på treffet Sitér dette innlegget Navigare neccesse est, vivere non est neccesse. Link to post
Erik Svart 8.August.2011 Del på Facebook Svart 8.August.2011 Seilaren har jo som tradisjon å klatre i mastene på hvert treff, så der har du en kandidat Ove Jeg har Båtmannstol med ihvertfall Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Seilaren Svart 8.August.2011 Del på Facebook Svart 8.August.2011 Kan godt klatre jeg, men sikkert flere som veier mindre... Har både stol og sele hjemme også som jeg kan ta med, hvis jeg finner veien... Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Erik Svart 11.August.2011 Del på Facebook Svart 11.August.2011 ... sikkert flere som veier mindre... Det høres jammen ut som om du får godt stell der oppe på Lærerskolen Asbjørn :lol: Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Kjetil1 Svart 11.August.2011 Del på Facebook Svart 11.August.2011 Kanskje vi kan svinge innom hvis alt klaffer... Hos oss er de små 6, 9, og 11... Kjetil S Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
onkel_ove Svart 11.August.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.August.2011 Kanskje vi kan svinge innom hvis alt klaffer... Hos oss er de små 6, 9, og 11...Kjetil S ja, du må prøve å få til turen Kjetil, så kan vi få kikket på den nye doningen din. Samt du har jo passende alder på småfolkene dine mht til de andre som kommer. Sitér dette innlegget Navigare neccesse est, vivere non est neccesse. Link to post
Vims2 Svart 13.August.2011 Del på Facebook Svart 13.August.2011 tror gjerne vi også tar turen . Barn i alder 4, 5 og 16. Og en liten hund. Vil dette foregå på bryggene ved misjonen der da eller ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.