Jump to content

Ryfylketreff 2011 høst "edition" 19-21/8


onkel_ove

Recommended Posts

Vi kommer oss ikke ut i dag, men tar turen i morgen...

Er også dessverre forhindret i dag. Håper på avreise i morgen...

Kjetil S

Vi så dere aldri, så jeg håper dere ikke kom fram etter at vi hadde flyttet på oss på lørdag :confused:

 

Ble litt travelt i morges så de som sov litt frampå får jeg si her takk for treffet

 

Takk i like måte. Tok med noen barnejakker ombord etter krabbe kalaset på Lørdagsnatta, siden det var meldt regn til morgenen (og det stemte jo). Etter eliminerings metoden er vi kommet fram til at de må tilhøre lettmatrosene dine. Jeg bor i nærheten av der du har båten din, så si fra når du skal i skuta så kan jeg komme ned med dem (evt send meg telefonnr på IM, så snakkes vi der.)

 

Takk alle for hyggelig treff. :cheers::flag_bp:

Og hvis noen lurer så ble det 15 Makreller som ligger til salting og skal røykes i morgen :smiley:

Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie

Link to post
Share on other sites

Takk for et hyggelig gjennsyn, og nye bekjentskap. Flott du fikk fisk, da blir det vel makrellmiddag mandag-fredag denne uken. Vi kommer til å legge ut bilder her etterhvert.

 

Når skal vi til "whiteIsland" Erik, passer det med 23-25/9 (med litt værforbehold)

Navigare neccesse est, vivere non est neccesse.

Link to post
Share on other sites

Når skal vi til "whiteIsland" Erik, passer det med 23-25/9 (med litt værforbehold)

 

Den helga er vi dessverre opptatt og bortreist :nonod:

De to helgene før ser bedre ut for oss hvis det passer for dere :confused:

 

Og helga etter også tror jeg. Da er det jo allerede Oktober, men regner med at det er mulig å få plass på gjestebrygga med strøm så sent i sesongen.

Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...