Jump to content

Hvor finner jeg billigste kartplotter/ekkolodd i handelen


Crescent 535 HT

Recommended Posts

xxxxxx xxx xxxxxx xxx xxx xxxxx xxxxxxx xx xxxxx xx xxxxxxxxx xxx xxxxxx xx xxxx xxxxx xxx xxxxx xxx xxxxxx xx xxx xxxxxxxx xx xxxxxx xxx xxxxxx xx xxxx xxxxx x xxxxxx xxxx xxx xx xx xxx xx xxxxx xx xxxxxxxxxx xxxxxx xx xxxxx xxxx xx xxx xxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxx xxx xx xx xxxxxx x xxxxx xxxxxxx xxx xxxxxxxxxx xx xxxxxxx xx xxxxx xx xxxxx Kommentar fra moderator: moderator synes BAN kunne utdypet svaret, men det gir ikke grunnlag for en så ubehøvlet kommentar. den er derfor slettet

Link to post
Share on other sites

For å forsøke å svare korrekt på dine spørsmål.

 

Ja det er nok noen som har tips, Jostein.

 

Ja, det er noen andre her også, men det kommer ikke du til å være hvis du ikke demper deg et par hakk.

 

Og så tillater jeg meg å svare på overskriften også, selv om den ikke var markert med et spørsmålstegn: Hos finn.no . Du får heller si ifra hvis det ikke falt i smak.

Confirmation Bias - Hvis du mener du ser ting klart, har du ikke sett godt nok etter.
Link to post
Share on other sites

Idiot. Hva spurte jeg om? Dette forumet er fullt av surrehuer som svarer på ting ingen har spurt om. Dersom du har peiling, så svarer du. Dersom du bare liker å skrive møkk kan du få deg en blogg og blottlegge hjerte og nyrer der. Du vil sikkert få mange følgere. Det er jo umulig å bruke forumet når halvparten av trådene er fulle av piss!

 

Skal aldri svare på noe av det du skriver, så da slipper du å plages.

Link to post
Share on other sites

Det er feil å avfeie BAN sitt svar, det sier nemlig svært mye! Du finner ekkolodd med hekkmontert svinger til under tusenlappen, men trenger du ekkolodd så blir du IKKE hjulpet med et slikt et.

 

Si litt om hva du skal bruke loddet til, så skal du se at du får både flere og kanskje mer informative svar.

"Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil."
Bertrand Russel

Link to post
Share on other sites

Må passe på blodtrykket ditt no gutten min. Crescent? ka det for slags homobalje du he dradd til gards no. Kvitta deg med o glidbjørg altså

 

He he... det hjelper faktisk på blodtrykket å blåse reint av og til. Glidbjørg (!) er borte. Cresenten duger den.

 

Nå er det ingen som vil svare meg på noe lenger. Her er det enten eller altså. Enten svarer alle på alt mulig, eller så svarer ingen på noe. Nok en fin, informativ tråd.

 

Google har jeg forresten forsøkt, men tenkte jeg skulle høre her på forumet. Men billig og båt går vel ikke så godt sammen. Kriteriene mine var egentlig klare: Billig. Bare drit i det. Moderator: Vennligst slett tråden.

 

PS: BAN og dere andre sårede sjeler. Sorry. Poenget var bare at det er mange tråder som koker ut i svada pga. at man ikke er disiplinert i postingene. Da blir det så mye suppe å kjempe seg gjennom når man søker etter noe spesifikt. Synes jeg.

Link to post
Share on other sites

  • 4 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...