musling430 Startet 2.August.2011 Del på Facebook Startet 2.August.2011 Hei, har desverre ikke bilde av motoren , men på siden ved står det Yamaha f50fet. Under dette står det 6c1 deretter l (for langstamme?) deretter 1005007.motoren ligger ikke her så får heller ikke målt den. Takker for evnt.svar Sitér dette innlegget Link to post
okeido Svart 2.August.2011 Del på Facebook Svart 2.August.2011 50 hk med kort stamme er vel sjelden vare?jeg har en tohatsu med kort,men det var ikke mange av den.noen motorer har ekstra lang stamme.er det jeg vet.men mål i fra plata over proppellen til der den ligger på akteraspeilet så kanskje du for svar, har ikke påhengsen her nå ellers kunne jeg målt min. Sitér dette innlegget Link to post
Linea Svart 4.August.2011 Del på Facebook Svart 4.August.2011 Du kan måle avstanden fra kavitasjonsplata som nevnes ovenfor, ca 51 cm på langstammet, og ca 40 cm på kortstammet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.