snurresprett Startet 3.August.2011 Del på Facebook Startet 3.August.2011 Hallo! Jeg vurdere og ta på meg et lett prosjekt med en Windjammer, men da trenger jeg et sted hvor jeg kan stå og jobbe til vinteren, aller helst ikke for dyrt :) og gjerne i nærheten av skedsmokorset.. noen som vet om noen osv.... Sitér dette innlegget Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 3.August.2011 Del på Facebook Svart 3.August.2011 Strømmen Båtforening Ligger 10-15 min unna Skedsmokorset, fri bruk av strøm året rundt og vann på sommeren/høsten Mvh Kaptein Fredrik Sitér dette innlegget Link to post
snurresprett Svart 3.August.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.August.2011 ahaa.. ikke dumt, vet du hva dette koster? skulle aller helst vært innendørs, hehe har en følelse at jeg kanskje ikke vill jobbet så mye dersom det er -25 blå ute :)men dette kan absolutt være en mulighet Sitér dette innlegget Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 3.August.2011 Del på Facebook Svart 3.August.2011 Om du trykker på "Bli Medlem?" så kommer det opp priser. 1700 kr. Men skal du jobbe inne i båten så er det ikke dumt å slenge på en liten varmeovn:) Sitér dette innlegget Link to post
glaserud Svart 3.August.2011 Del på Facebook Svart 3.August.2011 TSG strømmen snakket om å leie lokaler og tilby plass. Innendørs m tilgang båt, forklarte hun. Rundt 500 kr/fot. Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 3.August.2011 Del på Facebook Svart 3.August.2011 Lå hos Tsg sist vinter, og der var det 17 grader. Da kan man jobbe på båten Sitér dette innlegget Link to post
snurresprett Svart 4.August.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.August.2011 men er ikke 500kr pr fot hos Tsg ganske dyrt? Sitér dette innlegget Link to post
Dykker Svart 4.August.2011 Del på Facebook Svart 4.August.2011 men er ikke 500kr pr fot hos Tsg ganske dyrt? Synes også det er dyrt. TSG skulle ha kr. 16.000,- pluss kr. 3000,- for kjøring (tur/retur Oslo) for min båt på 29 (32 brutto) fot. Totalt kr. 19.000,-. Jeg spurte hvorfor de hadde så høye priser. Det begrunnet de med at Olav Thon krevde høy leie av lokalene TSG bruker (Strømmen Storsenter) Synd, for TSG er en meget bra butikk ellers. Sitér dette innlegget Link to post
snurresprett Svart 4.August.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.August.2011 Synes også det er dyrt. TSG skulle ha kr. 16.000,- pluss kr. 3000,- for kjøring (tur/retur Oslo) for min båt på 29 (32 brutto) fot. Totalt kr. 19.000,-. Jeg spurte hvorfor de hadde så høye priser. Det begrunnet de med at Olav Thon krevde høy leie av lokalene TSG bruker (Strømmen Storsenter) Synd, for TSG er en meget bra butikk ellers. Stemmer det at de leier av Olav Thon? de ligger jo på andre siden av elva? de gamle lokalene til strømmen verksted. Men TSG er absolutt ei bra sjappe! men skulle tro de har merket litt konkurranse på Romerike nå! kanskje derfor de ser på dette som en grei ekstra inntekt! Aktiv Marin er ei sjappe som har slått seg veldig bra opp! og ikke minst Monic AS. Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 4.August.2011 Del på Facebook Svart 4.August.2011 De leier av Thon! Tipper mannen eier hele området til strømmen verksted! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.