Samui Startet 3.August.2011 Link til dette innlegget Startet 3.August.2011 Vi har en gammel robåt fra Askeladden, 16 fot med 8 hk. For mange år siden ble det byttet motor og den har lang stamme. Noen skrudde da på en forhøyning i akterspeilet for at motoren skulle komme høyere. Nå må dette skiftes, men sliter med å finne ut hvor dypt motoren kan monters. Ønsker den laves mulig. Har noen ett mal for dette. Jeg vet hvordan det skal monteres på en v båt, men på denne slutter kjølen før akterspeilet. Takker for gode tips! Sitér dette innlegget Link to post
suzumer 290 Svart 3.August.2011 Link til dette innlegget Svart 3.August.2011 Da mener jeg at den kavitasjonsplata kan stå litt under bunnen i akterspeilet... Men er ikke helt sikket så noen for bekrefte/avkrefte det..... Sitér dette innlegget Link to post
shetland 550 Svart 3.August.2011 Link til dette innlegget Svart 3.August.2011 jeg har en saga 7 14 fot med 8 hk og der sitter kavitasjonsplata vannrett med bunnen Sitér dette innlegget Link to post
haugi Svart 4.August.2011 Link til dette innlegget Svart 4.August.2011 Det rette er ar at kavitasjonsplata skal være på linje med kjølen:) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.