FjordHT Startet 3.August.2011 Del på Facebook Startet 3.August.2011 Topic sier vell det meste. Satt ut båten i kveld, etter overhaling av motor osv(eget prosjekt) Forgasserne fra min tidligere aq140 skulle vært overhalt for kort tid siden i følge tidligere eier(skal ta service på aq145 gasserne i vinter, aq140'ene får holde denne sesongen ihvertfall. Motoren gikk greit på pallestart, men nå når den fikk litt motstand ser man at ting ikke er på stell. Er ikke sikker på om blandingen er rett, og tomgangen er ihvertfall feil(stoppet når jeg skulle veksle mellom gir samt sette i fri. Trenger noen tips om hvordan disse kan justeres best mulig. Sitér dette innlegget Link to post
Draco24styling Svart 4.August.2011 Del på Facebook Svart 4.August.2011 Juserer mine gassere slik, stiller blandeskruene likt, 1,5 omdreininger ut. stiller dereter tomgang, pumper dereter gassen for og sjekke om den tar gassen godt eller kveles ved pådrag, hvis den kveles tar jeg en halv tørn til på blandeskruene. Justerer igjen tomgangen, Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
FjordHT Svart 4.August.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.August.2011 Takk Takk:) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.