periss Startet 4.August.2011 Link til dette innlegget Startet 4.August.2011 Hei. Jeg har en bekjent som har en flott eldre mahogny seiler. Denne er trukket med seilduk som er smurt inn med et malingslingenede stoff for tetting av hytte tak. Problemet er at dette beynner å sprekke og han ønsker å reparer dette. Har noen her inne tips til hva kan benyttes som bevarer den orginale utførelsen? Han kan selvsakt benytte epoxy eller polystrer men etter min mening ville dette ødelegge dette flotte smykket. Sitér dette innlegget Link to post
spjærøy26 Svart 4.August.2011 Link til dette innlegget Svart 4.August.2011 er det gjennomsiktig det malingslignene stoff? jeg hadde vurdert baderomsmembran, det er som gummi når det tørker.. Sitér dette innlegget Link to post
periss Svart 5.August.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.August.2011 Nei, det er ikke gjennomsiktig.Det er hvit. Ser nærmest ut som om det er smurt tykk maling på. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.