jensemann2 Startet 5.Desember.2004 Link til dette innlegget Startet 5.Desember.2004 Er det noen som har bilder av 3ACA Wichmann? Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 5.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2004 Er det noen som har bilder av 3ACA Wichmann? Hei Jens Johnson, Ja jeg har en del bilder av ACA, både 3 cyl og andre, men dessverre bare i papirformat her som jeg nå sitter. Er det noe spesielt du lurer på? 3ACA er forøvrig noe av det beste man har levert fra Rubbestadneset, det er iallefall min favorittmotor - og hadde det vært mulig hadde jeg byttet min 5DCT på minuttet! mvh Poseidon Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
jensemann2 Svart 5.Desember.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2004 Det var egentlig ikke noe spesielt, jeg er bare fascinert av motoren. Min far hadde engang en fraktbåt som forliste i barentshavet. Den hadde 3ACA. Har hørt så mye gull om den motoren :) Sitér dette innlegget Link to post
Tugman Svart 5.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2004 Har bare bilder av 3 DCT og 4 DCT jeg..;) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.