Jche Startet 5.August.2011 Del på Facebook Startet 5.August.2011 Min båtplassnabo har ikke vært ute med båten på et par dager, og ikke jeg heller. Når jeg var ned i dag for å øse jolla mi pga regnværet, var det dette synet som traff meg: Jeg vet ikke hva som har skjedd her, muligens rusk i lensepumpa slik at den har stoppet. Eier sier han byttet batteri for 3 dager siden nettopp for å unngå dette, og båten er godt vedlikeholdt. Kjipt er det uansett at denne flotte trebåten skulle synke på denne måten :( Så sjekk lensepumpene deres, er mitt tips! Man får inderlig ikke håpe at det er hærverk ihvertfall! Sitér dette innlegget Link to post
glaserud Svart 5.August.2011 Del på Facebook Svart 5.August.2011 Også: Har du automatisk pumpe, husk å skru den av før du tar båten på henger.... Et par fotgjengere som ble godt dynka. Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 6.August.2011 Del på Facebook Svart 6.August.2011 må jo være noko gæli med vedlikehold eller tilstand om den har gått ned på 3 dager...? Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Jche Svart 7.August.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.August.2011 Ikke hvis det er hærverk... eieren har vært utsatt for dette før med en annen båt. Men nå skal ikke jeg spekulere mer i det, jeg skal ned og øse båten min idag, så da får jeg se om de har fått den opp. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.