Norfront Startet 6.August.2011 Del på Facebook Startet 6.August.2011 (redigert) Det svenske dieseltilsetningstoffet Alron skal være meget godt for dieselmotorer (nå også for bensin). Bl.a. sørger det for at evt. vann i tanken blir brent opp sammen med drivstoffet, samtidig som det renser og smører ventiler og dyser. Vann er om kjent selve livsgrunnlaget for dieseldyr. Noen som vet hvor man får kjøpt Alron billigst? Gjerne i større forpakinger, da jeg har tre diesebiler som skal forsynes. Redigert 6.August.2011 av Norfront (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Arild81 Svart 6.August.2011 Del på Facebook Svart 6.August.2011 Bilextra selger dette i 1L & 5L 5L koster ca 750kr. 1L 99kr Sitér dette innlegget Link to post
Kurt Svart 6.August.2011 Del på Facebook Svart 6.August.2011 Kan det virkelig stemme at literpris i 1 liter flaske er 99, og i 5 liter dunk er 150? Sitér dette innlegget Link to post
G-sabb Svart 6.August.2011 Del på Facebook Svart 6.August.2011 Hei,det er muligens bedre å bruke q.m.i sin drivstoff forbedrer.Denne er veldig god og det skal lite til,husker ikke prisen i farten.Sjekk event.nettsiden... Sitér dette innlegget Link to post
M/S AIOLOS Svart 7.August.2011 Del på Facebook Svart 7.August.2011 Kan det virkelig stemme at literpris i 1 liter flaske er 99, og i 5 liter dunk er 150? Det står 750,-. for 5liter..... Sitér dette innlegget Link to post
Bakstørn Svart 7.August.2011 Del på Facebook Svart 7.August.2011 Fortsatt er det jo noe som skurrer siden det i såfall er billigere pr liter å kjøpe 1 liters flasker. Sitér dette innlegget Link to post
Arild81 Svart 7.August.2011 Del på Facebook Svart 7.August.2011 Når jeg tenker meg om, muligens det er 10L kanne Sitér dette innlegget Link to post
M/S AIOLOS Svart 7.August.2011 Del på Facebook Svart 7.August.2011 Når jeg tenker meg om, muligens det er 10L kanne Er vel helst noe sånt ja, hehe Sitér dette innlegget Link to post
ut mot havet Svart 7.August.2011 Del på Facebook Svart 7.August.2011 Finnast mange tilsetningsstoff som skal hjelpe for det eine og andre, er det nokon som har sett dokumentasjon på at noko av det verkeleg har effekt? Berre lurer Sitér dette innlegget Link to post
Jens_P Svart 7.August.2011 Del på Facebook Svart 7.August.2011 1L 99kr Her i området er kr. 99 for 0,5 liter. Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
Arild81 Svart 7.August.2011 Del på Facebook Svart 7.August.2011 Her i området er kr. 99 for 0,5 liter. Nå blei æ jaggu mæ usikker!! Sitér dette innlegget Link to post
haraldh Svart 7.August.2011 Del på Facebook Svart 7.August.2011 Finnes hos Maritim for kr 98 (sannsynligvis pr 1/2 l): http://www.maritim.no/alron-bensin-og-dieseltilsetning-0-5l Sitér dette innlegget Link to post
windy26 Svart 7.August.2011 Del på Facebook Svart 7.August.2011 qmi drivstofforbedrer koster ca 150.- litern Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 7.August.2011 Del på Facebook Svart 7.August.2011 Brukte Alron i alle de åra jeg hadde Nord Westen. Om det hjalp vet jeg ikke. Men hadde aldri problem med vann i diesel. I tillegg skal det nevnes at jeg hadde avtappingsmuligheter på dieseltank. Som en rutine ble det som regel tappet en skvett noen ganger på sesongen. Sitér dette innlegget Link to post
Norfront Svart 9.August.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.August.2011 (redigert) Jeg har blitt nødt til å krype til korset, og kjøpe en del 1/2-liter flasker fra BilXtra til kr. 98 pr. stk. Dyrt er det, men det er svært lite som skal tilsettes pr. tankfylling. Bruk Alron, og ha "alltid" full tank, så er både dieseldyr, vann i tanken, og mange andre problemer løst. Redigert 9.August.2011 av Norfront (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.