beertrip Startet 6.August.2011 Link til dette innlegget Startet 6.August.2011 Hei Var i Alta en tur,og selvfølgelig måtte jeg en tur innom småbåthavna. På land der lå en flott trebåt som en gjerne skulle visst noe mer om. Har dere noe info om denne så legg gjerne ut. Her er noen bilder av båten: Tok en del bilder nede i havna, men vet ikke hvor stor interesse det er for slikt? Mvh Beertrip Sitér dette innlegget Link to post
spjærøy26 Svart 7.August.2011 Link til dette innlegget Svart 7.August.2011 dette ser ikke ut som en trebåt... hellere en plastikkbåt med "wooden look" noen som har lekt seg med beis... Sitér dette innlegget Link to post
Marida Svart 7.August.2011 Link til dette innlegget Svart 7.August.2011 Mener den heter Cameo 1100 eller noe sånt. Sitér dette innlegget Link to post
jeb Svart 7.August.2011 Link til dette innlegget Svart 7.August.2011 jeg kjenner han som eier den roy tore strøm og den skal visstnok selges om ønskelig kan jeg formidle kontakt. jeb Sitér dette innlegget Gruno 40 verftsbygget i nederland Link to post
beertrip Svart 7.August.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.August.2011 Hei Er ikke interessert i kjøp, men likte hvordan denne båten så ut. Derfor har det vært moro å fått vite litt om den. Er det et hjemmebygg? i så fall etter hvilke tegninger? Er det et "fabrikkbygge" i så fall ,hva heter den? (fant ikke noe med cameo1100 på nett) Fart? motor? soveplasser + + + Det kan jo hende at andre er interessert så.. Mvh Beertrip Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.