Jump to content

Lowrance 8200c/HDS 10, kommunikasjonstrøbbel med kartbrikke


Vikane Inlander

Recommended Posts

Har en 2 år gammel 8200c Globalmap fra Lowrance, fikk tidlig problemer med den ene av 2 kortlesere (sd card), den sluttet å virke. I år har problemet kommet også på den andre kortleseren, det resulterer i at kartet rett og slett faller ut under kjøring. Fant en tråd på et amerikansk forum der en nordmann har rapportert identisk problem.

http://www.thehulltruth.com/marine-electronics-forum/178617-lowrance-8200c-mmc-reading-probs.html

 

I dag kom jeg i prat med en kompis, han har en temmelig ny hds 10 fra Lowrance, før jeg fikk fortalt om mine problemer, forteller han at han har identisk problem på sin hds, kartet faller rett og slett bort, og også han opplevde at dette først skjedde med den ene kortleseren.

 

Kan ikke forstå annet enn at det må være flere enn oss med disse problemene ? Alle innspill, tips og forslag til hvordan man går frem for å få dette utbedret eventuelt på garanti osv tas i mot med stor takk.

 

Særdeles frustrerende å plutselig miste kartet fra skjermen under kjøring fullstendig :(

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...