Jump to content

Ombygging på Draco 1700


M4gnus

Recommended Posts

Hey!

Eg lurer på og kjøpe meg en Draco 1700 nå! men som noen av dere vet av og ha sett på bilder er setene bak separerte! I noen andre er det solseng der istede.

Nettopp det eg tenker på og gjøre.

 

sånn ser det orginalt ut:

vgrhtrah.png

 

Sånn ser det ut etterpå:

untitled.png

 

 

Tror dere dette er lett og godt mulig? og for dere som har hatt sånn draco, er det plass til det? Det er to normale bøtteseter (ikke orginaler) som står der nå.

så det vil ikke bli for liten plass til beina på de bak?

 

Har ikke sett båten i virkligheten eller eiger den. er bare greit og vite før eg eventuelt kjøper! :)

Link to post
Share on other sites

Den såg ikke gale ut! ;o

den andre eg ser på for øyeblikket har 35 knop tror eg. Og eg e litt besatt av fart :P Og nesten alle båtene eg har hatt har vært gule så skulle egentlig ha en annen farge nå, hahaha!

Men den var skikkelig fin og ryddig båt! or lenge kan du kjøre med den på mars / full guff før tanken er tom a? fra ca 50 liter.

Link to post
Share on other sites

Setene er orginale, men trekt om, så på nye stoler fra diverse nettsteder i statene,

Men de var for høye i mitt tilfelle, vanskelig å finne farger som passet inn og, når det gjelder fart og forbruk, bør det stå en 3.0l på. 130-140 hk i båten. med alfa one drev for og oppnå. 35 kn har ikke målt min i år etter propell bytte, men den kryper nok noe over 30,

Forbruket på min båt. på full fart er 25l pr time, en 3,0l vi kanskje bruke noe mer, viktig at båten ikke blir for tung bak mht ombyggingen du planlegger , er i utgangspunktet for tung bak fra før av disse båtene, ville vel også forsøkt. å finne et eksemplar som ikke er malt eller gjort for mye med opp igjennom årene. hardt å ta det igjen og det blir fort kostbart, har vært der selv , og taper mye penger på min båt, lykke til, og husk og dele bilder med oss når du har handlet .

Norske båter er best!

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...