beauty of aqua Startet 7.August.2011 Link til dette innlegget Startet 7.August.2011 Hei. Registrer at oljetrykket ligger på 4 bar på tomgang.Når jeg gir litt på ligger det såvidt litt høyere..4,2 kansje. Står i verkstedshåndboken at under drift skal det ligge på mellom 3 og 5,mens på tomgang skal det ligge på MINIMUM 0,5...Da må 4 være urovekkende høyt tenker jeg...eller er jeg overnervøs...? Instrumentene og giver er helt nye. Sitér dette innlegget mvh.beuty of aqua achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32 Link to post
Janoho Svart 7.August.2011 Link til dette innlegget Svart 7.August.2011 ville ikke bekymret meg mye for det, er jo mye verre at det ligger veldig lavt. Det er som regel en begrenser som styrer makstrykket og siden du har 4,2 på marsjfart er sikkert alt helt fint. Dette kan nok være pga. oljen du bruker, oppnår kanskje større trykk på grunn av oljens viskositet etc. Sikkert noen som kan gi en mer teknisk forklaring men tror du befinner deg i riktig enden av "skalaen" Jon Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 7.August.2011 Link til dette innlegget Svart 7.August.2011 Bruker du SINGLEGRADE 30 olje? Det skal mine TAMD 60A ha, ifølge boka. Samme på girboksen. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
tiriltoppen Svart 7.August.2011 Link til dette innlegget Svart 7.August.2011 Hei,har samme maskin som deg og der ligger oljetrykket på ca 4bar på tomgang og ca 4,5-5 på marsjfart, så for meg ser det helt normalt ut. Sitér dette innlegget Link to post
beauty of aqua Svart 7.August.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.August.2011 hmmm...får vel slå meg til ro med dette da Sitér dette innlegget mvh.beuty of aqua achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.