Avsluttet2 Startet 5.Desember.2004 Del på Facebook Startet 5.Desember.2004 Hei! Er det noen som har erfaringer med e-tech motorene til evinrude? Det meste jeg finner om denne motoren er rein reklame, noen som har funnet noen tester? Og gratulerer alle sammen med ny plattform for forumet, det ser flott ut! tj Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 6.Desember.2004 Del på Facebook Svart 6.Desember.2004 Hei! Er det noen som har erfaringer med e-tech motorene til evinrude? Det meste jeg finner om denne motoren er rein reklame, noen som har funnet noen tester? Og gratulerer alle sammen med ny plattform for forumet, det ser flott ut! tj Hvis du vil vite noe mer om teknologien bak kan du lete etter stikkordene 'orbital' eller 'ficht' her på forumet. Sitér dette innlegget Link to post
eXpence Svart 6.Desember.2004 Del på Facebook Svart 6.Desember.2004 Hvis du vil vite noe mer om teknologien bak kan du lete etter stikkordene 'orbital' eller 'ficht' her på forumet. Synes i grunn du skal søke på ordet "e-tech" jeg... spesielt ettersom Ficht motorene overhodet ikke er i de samme motorene som "e-tech" - utover at selve prinsippet for bensintilføreselen er det samme. All mekanikken er ulik, det samme gjelder styresystemer for olje og lignende funksjoner. (For å gjøre det enkel: Trykk HER her og vent litt) Sitér dette innlegget Link to post
Marwin Svart 6.Desember.2004 Del på Facebook Svart 6.Desember.2004 Hei! Er det noen som har erfaringer med e-tech motorene til evinrude? Det meste jeg finner om denne motoren er rein reklame, noen som har funnet noen tester? Og gratulerer alle sammen med ny plattform for forumet, det ser flott ut! tj Har sendt deg svar på mail. Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.