Jump to content

Draco 1700 - "moter" på full gass


Freddy Brakestad

Recommended Posts

Har kjøpt meg ein Draco 1700 med 2,5l OMC 120hk - og ja, eg veit at desse motorane er "fyfy" hos den gemene hop. :tongue: Men eg har no eingang denne - og den er heldigvis tatt godt vare på av eigaren før meg, med skifte av så vel startmotor som toppakning med meir.

 

Men så var det dette med ny eigar - og nye erfaringar. Når eg brukte båten på torsdag, drog den lett opp i plan - men i dag ville den ikkje over 2000 rpm - med dertil berre "moting" (altså - turtallet synk når eg drar på siste 1/3 på gassen). Syns den drar mistenkelig mykje fuel når eg går med den - og mtp. at den slit med å komme opp, har eg ein mistanke om at det kan vere forgassarrelatert. Men det kan jo og vere at forbruket på desse ER høgt, men at problemet ligg meir på tenningssida - spesielt pluggar?

 

Nokon med erfaring med OMC - og forgassarjustering på desse? Båttypen blei jo levert med ikkje mindre enn 11 forskjellige forgassartypar, så det kan vel vere at eg må finne ut kva gassar som står på båten før eg les meg opp på justering..

 

Båten går pt. på 95 Blyfri..

 

280481_10150256692117001_552872000_8065728_6165846_o.jpg

Link to post
Share on other sites

Fant feilen.. Gnistfangaren var full av dritt og olje, og motoren fekk knapt med luft... Turtallet steig med 1-200 rpm. når eg opna motorlokket - sidan tilgangen på friskluft auka markant..

 

Jeje, oppdaga i tillegg ein liten eksoslekkasje fra manifolden. Får prøve ein liten kvikk-fix i morgon.. Som held til hausten.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...