Freddy Brakestad Startet 7.August.2011 Del på Facebook Startet 7.August.2011 Har kjøpt meg ein Draco 1700 med 2,5l OMC 120hk - og ja, eg veit at desse motorane er "fyfy" hos den gemene hop. Men eg har no eingang denne - og den er heldigvis tatt godt vare på av eigaren før meg, med skifte av så vel startmotor som toppakning med meir. Men så var det dette med ny eigar - og nye erfaringar. Når eg brukte båten på torsdag, drog den lett opp i plan - men i dag ville den ikkje over 2000 rpm - med dertil berre "moting" (altså - turtallet synk når eg drar på siste 1/3 på gassen). Syns den drar mistenkelig mykje fuel når eg går med den - og mtp. at den slit med å komme opp, har eg ein mistanke om at det kan vere forgassarrelatert. Men det kan jo og vere at forbruket på desse ER høgt, men at problemet ligg meir på tenningssida - spesielt pluggar? Nokon med erfaring med OMC - og forgassarjustering på desse? Båttypen blei jo levert med ikkje mindre enn 11 forskjellige forgassartypar, så det kan vel vere at eg må finne ut kva gassar som står på båten før eg les meg opp på justering.. Båten går pt. på 95 Blyfri.. Sitér dette innlegget Link to post Share on other sites More sharing options...
Freddy Brakestad Svart 7.August.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.August.2011 Fant feilen.. Gnistfangaren var full av dritt og olje, og motoren fekk knapt med luft... Turtallet steig med 1-200 rpm. når eg opna motorlokket - sidan tilgangen på friskluft auka markant.. Jeje, oppdaga i tillegg ein liten eksoslekkasje fra manifolden. Får prøve ein liten kvikk-fix i morgon.. Som held til hausten. Sitér dette innlegget Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.