M/Y Ellen Marie Startet 6.Desember.2004 Link til dette innlegget Startet 6.Desember.2004 God kveld, folkens For et snaut år siden var jeg med å tenke høyt omkring det å anskaffe en opplagshenger, bl.a. i denne tråden; http://www.baatplassen.no/i/index.php?show...1&st=&p=entry Nå er "prosjekt opplagshenger" ferdig (stort sett) og båten blei igår transportert hjem på egen henger langsetter veien. Traktorern måtte jeg få hjelp til fra en kamerat, men kanskje nettopp traktor er neste skritt, hmmm Transporten gikk akkurat som planlagt, med følgebil og det hele, og båten er nå plass bak garasjen. Må si det er en lettelse å få båten hjem, hvor alt vedlikehold og utbedringer blir langt lettere. Vel, her er iallefall noen bilder fra transporten; Hengeren skal gjennomgå enkelte mindre modfikasjoner etterhvert, bl.a. skal den primes og males. Da vil den forhåpeentlig bli litt penere. M/Y Ellen Marie Sitér dette innlegget . www.g-mt.no Link to post
Hebbe Svart 6.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2004 For et snaut år siden var jeg med å tenke høyt omkring det å anskaffe en opplagshenger, Hengeren ser riktig så fin ut den, ikke er den for høy eller så det burde gå greit å laste båten uten bruk av kran på "mange steder". Godt å få skuta hjem, mye enklere... Gratulerer så mye... Hebbe har fått muntlig ja på en båthenger nå, problemet er bare at det pr. i dag står et "prosjekt av tre" på den og den må av... Men uansett trenger jeg den ikke før til neste høst, og det er det veldig lenge til akkurat nå... Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
Enjoy Svart 7.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2004 TØFT, nå kan du puste ut. Det må være fint å ha gutterommet utenfor døra, kommer på kaffe i båten når du er igang. Hilsen en Tørr/varm Enjoy som skal poleres i Mars. (fleip) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.