Jump to content

Opplagshenger; endelig i mål

M/Y Ellen Marie

Recommended Posts

God kveld, folkens

For et snaut år siden var jeg med å tenke høyt omkring det å anskaffe en opplagshenger, bl.a. i denne tråden; http://www.baatplassen.no/i/index.php?show...1&st=&p=entry

Nå er "prosjekt opplagshenger" ferdig (stort sett) og båten blei igår transportert hjem på egen henger langsetter veien. Traktorern måtte jeg få hjelp til fra en kamerat, men kanskje nettopp traktor er neste skritt, hmmm :rolleyes:

Transporten gikk akkurat som planlagt, med følgebil og det hele, og båten er nå plass bak garasjen. Må si det er en lettelse å få båten hjem, hvor alt vedlikehold og utbedringer blir langt lettere.

Vel, her er iallefall noen bilder fra transporten;

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Hengeren skal gjennomgå enkelte mindre modfikasjoner etterhvert, bl.a. skal den primes og males. Da vil den forhåpeentlig bli litt penere. :yesnod:

:sailing:

M/Y Ellen Marie

For et snaut år siden var jeg med å tenke høyt omkring det å anskaffe en opplagshenger,

Hengeren ser riktig så fin ut den, ikke er den for høy eller så det burde gå greit å laste båten uten bruk av kran på "mange steder". Godt å få skuta hjem, mye enklere... Gratulerer så mye...

Hebbe har fått muntlig ja på en båthenger nå, problemet er bare at det pr. i dag står et "prosjekt av tre" på den og den må av... Men uansett trenger jeg den ikke før til neste høst, og det er det veldig lenge til akkurat nå...

Båten har sin faste plass i hagen.......

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...