Eddy49 Startet 10.August.2011 Del på Facebook Startet 10.August.2011 Båten min må inn for a skiffte toppakning, noen som vet om et verksted som tar ford sabb motorer av eldre typen? Ikke mye hjelp fra frydenbø, de sa bare at motoren var gått ut. Båten må slepes til verksted, derfor må det bli rundt i bergensområdet. Håper noen kan gi meg noen tips :) Motor: Ford Sabb 2704 Et Turboladet med mellom kjøler. fra 1978 Sitér dette innlegget Link to post
junior 1 Svart 10.August.2011 Del på Facebook Svart 10.August.2011 Hei Du kan jo høre med KH Nilsen Båtservice, Askøy eller Knapen Sjø på Sund Sitér dette innlegget Link to post
Janoho Svart 10.August.2011 Del på Facebook Svart 10.August.2011 Burde jo ikke være noen stor sak, hva med auto 23: http://www.auto23.no/Motor/ Om de ikke har kai kan de vel sende ut en mekaniker. Jon Sitér dette innlegget Link to post
Eddy49 Svart 10.August.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.August.2011 Takk for tips :) Sitér dette innlegget Link to post
Gurba Svart 10.August.2011 Del på Facebook Svart 10.August.2011 Og om ikke det er håp for den kan jeg betale og hente den.,.. :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.