Jump to content

Noen som har testet dette kjøleskapet fra Biltema?


catano

Recommended Posts

Var innom Biltema og såg dette http://www.biltema.no/no/Hjem/Kjokken/Utstyr/Kjoleskap-12-V230-V/

Det så meget bra ut og det å kunne montere døren enten å åpne til venstre eller høyre var d kjekt, det går også på både 12 og 220, så om noen har teste det og at det virker bra so kjøleskap hørest dette bra ut.

Noen erfaringer eller komentarer?

mvh

Catano

Mvh

catano

Link to post
Share on other sites

Tror jeg hadde kjøpt et skap med kompressor gitt. Disse termoelektriske skapene bruker en evighet på å bli kalde og blir ikke veldig kalde heller. Du får det du betaler for. Det står forøvrig 75W og hvis det må gå hele tiden går det med mye strøm for å holde brusen halvlunken. Jeg kjøpte nylig et innbyggingsaggregat som ikke er montert ennå, men der kan du bygge skapet/boksen som du vil og det finnes kjøleelement med akkumulator slik at du ikke bruker strøm på ett døgn etter at det er blitt kaldt. En annen ting som er viktig for meg er at det er god plass og da må jeg ha et skap som ikke bygger like dypt nede i bakkant da det vil komme i konflikt med skroget.... Syns forøvrig det er trivelig med god gammel isboks, is får du på fiskemottakene!

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...