Jump to content

Oljekjøler - bytte eller reparere?


Anabelle

Recommended Posts

Min oljekjøler til giret er ikke tett lengre. Noen som har erfaring i om disse normalt kan repareres eller blir det omtrent like dyrt som å kjøpe ny?

 

Ser at KD Trading har oljekjølere som sikkert kan erstatte min (Bowman?)Disse koster ca 1500,-

 

A

MS-Anabelle III - Ramin 785 med Steyr maskin  - Hjemmehavn i Tønsberg - visitaustria.no

Link to post
Share on other sites

Når oljekjølern min på en VP2003T (43HK)tok kvelden, kostet innsatsen og pakningene kr.3.200,- mens huset ikke var å få løst. Siden jeg hadde en skade på huset som en av de tidligere eierne hadde forsøkt lappe med Araldritt, forhørte jeg meg om prisen på komplett ny oljekjøler. Prisen var på 9.500,- eller der omkring.

Enden på visa, ble at jeg fikk noen til å reparere huset med å legge på aleminium, hone ut og planslipe slik at jeg kom meg unna med 3.200,- for innsatsen og pakningne.

 

Så om du slipper unna med kr. 1.500,- for en speller ny som kan erstatte den originale, hadde jeg ikke druntet et sekund med å gå for det.

 

RSL

NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...