Jump to content

Ulykken kan ramme selv de beste.

saga

Recommended Posts

Hydrolift slet litt her i Qatar også, men da var det maskineriet som sviktet. Selv med dobbelinstallsjon ble det slep til pit'en.

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Hydrolift har slogan "Fly without wings" - og det må vi jo kunne si at de gjorde her :wink:

Godt at det gikk bra med mannskapet. Jeg har hørt at sikkerheten på Offshore Class 1 er høy - men jeg vet ikke om konstruktørene har tenkt på dette som et alternativ.

Kanskje Hydrofift kan starte sin egen Onshore Class 1 serie i stedet? :lol:

- men jeg vet ikke om konstruktørene har tenkt på dette som et alternativ.

I de hastighetene det er snakk om her er det ikke store forskjellen på å treffe land eller en bølge :lol:

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

• Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning.

Hydrolift har slogan "Fly without wings" - og det må vi jo kunne si at de gjorde her :wink:

:lol::lol:

Trikset da er jo å ha ordentlig opplegg for landingen, men det kommer vel etterhvert.

bra det gikk godt med folka ombord.. og på bildet ser jo ikke båten så ille tilredt ut heller...

litt finpuss nå, så slår de skuta til Askeladden, og stikker av med prinsessen og halve kongeriket.. :sailing:

Ifølge avisen skulle de svinge til VENSTRE  -  og da er de jo på land allerede....

Den var på dypt vann - må komme fra en gammel sjømann :yesnod: OM du forsøker å fortelle en journalist i Verdens Gang at mer enn 50% av Jordens overflate er dekket av vann - og her heter det styrbord og babord så blir de nok :crazy: tenker jeg. Og hva med alle lesene der eneste maritime erfaring er en dusj hver morgen :wink:

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...