Solholt 2 Startet 13.August.2011 Link til dette innlegget Startet 13.August.2011 Hei! Jeg har tenkt til og ta dritt jobben med og fjerne alt for mange sesonger med bunnstoff.... Hva er enklest? Er det skrape og pusse maskin som gjeller eller er det midler som FUNGERER der ute? Har gjort jobben en gang tidligere og da ente jeg opp med skrape. Jeg prøvde med kjemikalier, men det fungerte ikke den gangen. Noen som har erfaring fra dette? Takker på forhånd for tilbake meldinger.... Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 13.August.2011 Link til dette innlegget Svart 13.August.2011 3-4 minusgrader og en skarp hardmetallskrrape som du runder av hjørnene på! Da går det så bunnstoffet spruter! Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
koh Svart 13.August.2011 Link til dette innlegget Svart 13.August.2011 Om det er stoffet rett på plasten, fungerer Bosch el. skrape veldig greitt. Er det primet, er det litt mer usikkert. -koh Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.