Kenneth 85 Svart 29.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 29.Desember.2011 Hva med Joda, Marex, Hanto.. Finnes veldig mange snekker i størrelsen rundt 24fot. Et hav av muligheter til greie priser. Men se opp for motoren.... Har selv hatt nidelv 24 i mange år. En super båt! Nå har jeg en Joda 24. Ålreit båt det også... Sitér dette innlegget Link to post
sabbdiesel Svart 29.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 29.Desember.2011 Jeg er ikke enig i at det er veldig mye mer vedlikehold på trebåt enn plast. Jeg har selv hatt en liten tresjark i mange år, og den holder jeg fint ved like ved å ha den på land EI UKE HVERT ANNET ÅR! Det gjelder selvølgelig vedlikehold av skroget. Vedlikehold av motor og overbygg kan gjøres med båten på vannet, men gjør stortsett dette samtidig med skroget. Poenget er at hvis båten er bra i utgangspunktet, så trengs det ikke mer en kanskje maks ei uke i året for å holde båten i bra stand. Og hvorfor skal båten på land på vinteren?? Min båt ligger ute hele året, og det har adri vært noe problem... Eller plages dere med is der nede i sør? må jo være eneste grunnen isåfall... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.