Tine IV Startet 8.Desember.2004 Link til dette innlegget Startet 8.Desember.2004 Planen er og ta ut motor så litt småplokk kan fixes . Bla bytte av motorlabber . Finnes jo nok og velge i men hva skal jeg bruke og hvordan gå fram for og finne det ut . Ikke lysten på og kjøpe orginalt da det koster sjorta . Men tenkte at eks di som Maritim selger bør være gode nok ? Skal jeg gå etter bare vekta , eller er det flere ting og ta hensyn til her ? Har en VP MD21B med PRM kasse . Har søkt litt rundt men har ikke fått det rette svaret enda , trur jeg . Tine II Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Krapyl Svart 8.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 8.Desember.2004 Disse isolatorene beregnes på bakgrunn av turtall, antall sylindre, vekt og effekt. Vibratec beregner dersom du kjøper deres produkter, som ikke er billige. Regner med at andre også har slik tjeneste. Sitér dette innlegget Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.