AGF Startet 16.August.2011 Del på Facebook Startet 16.August.2011 (redigert) Vurderar sterkt å bytte ut to aq200 V8 bensin til to KAD32 i ein windy 27 med 280 drev. Veit nokon om KAD32 passar rett på 280 drev ? Er det stor avstand på motorfester ? Dreiemomentet er akkuratt innafor grensa på 280 drevene. Tippar utvekslinga i dreva blir korrekt. Klokker nå 4000 omdreiningar på åpen gane på 200 hk V8 og Kad32 (170 hk) skal ha mellom 3700 og 3900 på fullt. Har slege fra meg å erstatte dei motorane med ein på grunn av sikkerheiten. Redigert 16.August.2011 av AGF (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post Share on other sites More sharing options...
Teerex Svart 18.August.2011 Del på Facebook Svart 18.August.2011 (redigert) Du har ikke vurdert FNM sin 5-syl. dieselmotor? Fåes i forskjellige effekter visstnok fra 90 opp til 250 hk. Kan være gunstig sånn hk-avgiftsmessig I tillegg til greie priser fra før av. Skal visst også passe volvodrev men dreiemomentet er jo relativt høyt da... Her er båten "vår" med singel FNM HPE 250 forresten Min er forøvrig ombygd fra 2 x VP AQAD40 165 hk til 1 motor for noen år siden. Redigert 18.August.2011 av teerex (see edit history) Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post Share on other sites More sharing options...
AGF Svart 12.September.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.September.2011 Takk for tipset. HAr høyrt mykje bra om FNM motorane. Skal sjekke litt prisar. Sitér dette innlegget Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.