Jump to content

Hvor er Serienummeret på en eldre Perkins 86hk ?


Kapt'n H.

Recommended Posts

Hei.

 

Jeg har akkurat gått til innkjøp av en Comet 26 med en eldre Perkins 86hk. For og få forsikret båten må jeg oppgi serienummeret på motoren. Ingen av de 2 tidligere eierne har opplysninger på det punktet. Så jeg håper at noen her inne vet hvor serienummeret er stemplet på disse motorene. Jeg har ikke klart og finne det.

 

 

På forhånd takk

Kommentar fra moderator: Sorry, men denne tråden skulle også vært stengt, ifølge reglene SKAL produktnavnet oppgis i tittelen. Hvor serienummeret er plassert vil variere mellom de forskjellige modellene. Mulig at 86k gir entydig indikasjon av modellen, legger det iallfall til nå. (var opprinnelig Hvor er Serienummeret på en eldre Perkins motor?)

 

En ting til, og dette går til svært mange medlemmer: Sjekk 'Etikette' ang. å takke på forhånd når man stiller spørsmål på et nettforum...

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...