Jump to content

Store messing hengsler

Sigurd

Recommended Posts

Er det noen som har en ide om hvor jeg kan få tak i store reverserte messinghengsler til motoromsluker. Lukene er 30 og 40kg og utvalget hos Maritim og Watski blir litt for puslete. Har også vært innom de fleste byggevarekjedene med negativt resultat. Syrefast finnes i søkk og kav, men messing av noe størrelse ser ut for å bli plundrete.

Kanskje her hvis du tar kontakt med dem http://www.faannessen.no/index.htm

Jeg så ikke noe på siden men det er jo ikke sikkert de har lagt ut alt de har

Takk for tipset. Skal prøve å ringe dem i mårra. Jeg har sjekka Claes Olsson på nettet også, men jeg tror situasjonen er den samme der. Utvalget er mye større enn de har lagt ut på nettet. Regner med jeg tar meg en tur innom der lørdag. Skal inn mot Oslo uansett for det er -25% salg på Rudsletta hos gamle Byggplast både Lørdag og Søndag.

Takk for tipset. Skal prøve å ringe dem i mårra. Jeg har sjekka Claes Olsson på nettet også, men jeg tror situasjonen er den samme der. Utvalget er mye større enn de har lagt ut på nettet. Regner med jeg tar meg en tur innom der lørdag. Skal inn mot Oslo uansett for det er -25% salg på Rudsletta hos gamle Byggplast både Lørdag og Søndag.

Prøv bergersen nederst i trondheimsveien. Var Oslos største på messing hengsler og div.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...