Jump to content

Noen her med erfaringer med Simrads NSS-plotter?


arnstein156

Recommended Posts

Hei!

 

Plotteren vår tok kveld i sommer, og Pronav har(igjen!) slått til med enestående service. Lang historie kort; Vi har nå fått montert Simrad NSS8.

 

Dette virker til å være en fanstastisk maskin, men det er bare en ting som irriterer. Den tar vinter og vår før den starter opp!? Må holde knappen inne i "evigheter" (sist var det ca 15-17 sek) før jeg kunne slippe knappen etter det hadde kommet antydninger til liv. Er dette vanlig? Pronav har ikke fått testet maskinen hos seg ennå, men skal gjøre det så fort de får inn på lager igjen, så de har ikke noen tilbakemeldinger å komme med.

 

Bruksanv. sier kun "Hold on/off button for start" - men ikke hvor lenge det er forespeilt at man må holde. Det går greiere å få den av; 4-5 sek.

You'll never walk alone | Klubb Alfa Romeo Norge

Link to post
Share on other sites

... en NSE 12. Det er jo ganske like plottere. Har du prøvd bare å trykke en gang på den ?

Jeg gjør det, og det tar noen sekunder så kommer åpningsbildet som du må kvittere / akseptere.

Jeg har også NSE 12, og et trykk 2-3 sekunder er nok til å starte den. Den bruker dog ganske lang tid for å starte opp, men det er jo bare en gang. Forøvrig er jeg veldig fornøyd med plotteren og bredbåndsradaren.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...