Jump to content

Båtsesongen er slettes ikke over for alle!

Philonica III

Recommended Posts

..... så kan jeg vel regne med at du har skrevet "RADAR" på ønskelisten til julenissen i år?

Radar? Nei, dét hadde vært litt "overkill" for vesle sjarken min. Klarer meg lenge uten "tittekasse" på sjøen - eller for å si det litt mindre flåsete: Har nok mange andre ting på utstyrs-ønskelisten før radaren! :lol:

- regulator for Refleksovnen

- ferskvannskjøling

- defroster for vinduene

- tørr eksos

- isolert arbeids-flytedress

- x........mm

- x........mm

- x........mm

- x........mm

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Er det bare "småtorsk" eller som vi sier her "tarramåidd" nede hos deg da, Walter_S?

Men den gjorde vel nytten - og du kan jo få deg jobb som kokebok-fotograf også du ! :flag::wink:

Ellers håper jeg julenissen er snill med et par julegaver til båten min også....... :sailing:

For livets glade gutter går solen aldri ned.........!

En ting er sikkert. Dette er siste vinteren Astor ligger i opplag om vinteren. Med det flotte været vi har på sjøen om dagen så kribler det både her og der for å komme seg utpå.

Men som jeg før har sagt. Hadde ikke båten ligget i opplag så hadde jeg aldri fått gjort unna oppussingen så grundig.

Legger med et bilde av den nye langbenken som erstatter en 1 1/2 seter som kunne snus rundt.

Bilde

Under langbenken kommer det en teakplate som skjuler rommet under. I tillegg kommer det nye mørkeblå puter. Her kan vi sitte å se ut. Slik det var før satt vi langt nede i båten.

Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

• 2 år senere...

Fredag var det knallvær på vestlandet, jeg sender en mail til fruen og spør om vi ikke skal ta grillen med og svippe en tur med båten etter jobb og heller lage oss middag i det fri. Som sagt som gjort, sammen med et vennepar. Pølsene smakter fantastisk og vi var i havn igjen i god tid før det ble helt mørkt... For dere østpå kan jeg jo vri kniven litt til med å fortelle at jeg oppdaget hvor fint det var på sjøen den dagen fra min MC (V-Strom) over broene på vei til jobb :cheers:

Enig med SveinHa, det er om vinteren du får de uforglemmelige turene...

Redigert av bjoris (see edit history)

Blogg:S/Y FRI -  (2008-2018: Hanse 350 - 2019: NB820 Sport og Bavaria B/One) 2020-: NB 870 Ardea D4-260 2012/2013 model

Ble da en Cagiva tur i dag så hvem er misunnelig på en V Strom da ?

Sikkert ingen, men det faktum at vi på vestlandet BÅDE har båten ute og sykkelen på veien må jo gjøre at det frister å bli vestlenning???? :flag:

Blogg:S/Y FRI -  (2008-2018: Hanse 350 - 2019: NB820 Sport og Bavaria B/One) 2020-: NB 870 Ardea D4-260 2012/2013 model

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...