olitjelta Startet 18.August.2011 Link til dette innlegget Startet 18.August.2011 Jeg lurer svært på Hvilken båtmotor jeg skal kjøpe(8-10hk) Noen som har noen gode Ideer ? Takker for alle svar. Sitér dette innlegget Link to post
Møkkalasset Svart 18.August.2011 Link til dette innlegget Svart 18.August.2011 Veldig vanskelig å svare når du ikke skriver om det er outboard eller inboard du mener. Dernest kommer opplysninger om båttype. Sitér dette innlegget Link to post
olitjelta Svart 19.August.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.August.2011 beklager, dette er min første post i forumet. men det er utenbords. og de er til ein askeladden 16 fot ca 1987 Sitér dette innlegget Link to post
Møkkalasset Svart 19.August.2011 Link til dette innlegget Svart 19.August.2011 . men det er utenbords. og de er til ein askeladden 16 fot ca 1987 I utgangspunktet høres det litt lite ut til den båten, men det har kanskje noe med din alder å gjøre? Hvis du skal kjøpe brukt anbefaler jeg en en Yamaha 9,9 HK totakt. Denne kan lett oppgraderes til 15 HK. Totaktsmotorene er svært enkle å vedlikeholde, og dessuten holdbare. Bråker mer på lav fart enn 4-takt. På full fart er støynivået omtrent likt. Lykke til. Sitér dette innlegget Link to post
olitjelta Svart 19.August.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.August.2011 (redigert) ja du sier noe der, og oppgradere den kan jo være aktuelt. ja 8-10hk kan være litt liten til båten men, den skal bare brukes til fiske og svært korte dagsturer. takk for svar Redigert 19.August.2011 av olitjelta (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.