Jump to content

hvor skal jeg kjøpe trimplan til min båt som er 17 fot?


olitjelta

Recommended Posts

Jeg kjøpte Flaps hos Maritim i Stavanger, og kjøpte med bryterpanel med indikatorer fra Lenco da jeg kjøpte til Nordkappen jeg hadde.

De var meget enkle og montere. Var gjort på et par timer med skruing, hullkutting til bryterpanel og kabeltrekking. Fungerte utmerket og det var flott å ha peiling på hvor flapsen var hele tiden. Savner det i Cranchien...

 

Kjetil S

Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand...

Link to post
Share on other sites

Men man trenger jo betjeningsbrytere på Bennet sine også. Så kan man velge om man vil ha med eller uten indikator. Tar man med, blir prisen 3140,- pluss panel 2684,- som blir 5824,-. Kan kjøpe billigere løsning med kun brytere til 554,-, blir 3694,- og så supplere med separt indikatorpanel til 1511,-, da blir det 5205,-. De jeg kjøpte hadde auto-opptrekk funksjon i tillegg. Dvs at når tenningen ble slått av, gikk de automatisk opp til nulls. Da slipper man ha stagene stående ute slik at de gror og event korroderer...

 

Kjetil S

Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand...

Link to post
Share on other sites

Stokken er hyggelige, kjøpte selv derifra. Var så uheldig å få en trimsylinder med lekasje på. Det er rimelig skjeldent. Byttet på momangen! Ingen diskusjon, ingen spørsmål om noe hadde blitt gjort feil i monteringen, bare ryddig og greit, ny sylinder i posten. Det er piece of cake å montere, bare å følge anvisningen. Og som Plutonium sier: ALT du trenger følger med i settet. Bortsett fra en skvett olje. :cheers:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...