Nils1 Startet 19.August.2011 Del på Facebook Startet 19.August.2011 Er på jakt etter et "lite" sløyebord / brett - som kan monteres på rekken - har sett noe slikt i plast engang - og har Googlet og lett uten å finne noe. kan noen hjelpe ? Sitér dette innlegget Link to post
ahamm Svart 19.August.2011 Del på Facebook Svart 19.August.2011 http://www.ebay.com/itm/MAGMA-BAIT-FILET-MATE-TABLE-LEVELOCK-MOUNT-20-/230662067051?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item35b487d36b laget meg et selv i 10mm teflon, det ble litt tungt... Sitér dette innlegget Har "Daycruiser", er "folk i båt", opptatt av kortsiktig glede i form av fartsrus, beryktet for å bruke den fryktelige paraplydreggen. Link to post
Nils1 Svart 20.August.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.August.2011 Akkurat - der er den sorten jeg ser etter Hadde jo da vert fint om det gikk an å få kjøpt i Norge . Takk for hjelp Sitér dette innlegget Link to post
ahamm Svart 20.August.2011 Del på Facebook Svart 20.August.2011 Er ikke alltid så lett å finne det man kan tenke seg blandt stingsild og svenskepilk nei. Men det meste er laget og da finner man jo det på ebay om ikke annet. Så faktisk en sammenleggbar sløyebenk i Østersund for et par uker siden, den var lekker. Sitér dette innlegget Har "Daycruiser", er "folk i båt", opptatt av kortsiktig glede i form av fartsrus, beryktet for å bruke den fryktelige paraplydreggen. Link to post
Nils1 Svart 20.August.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.August.2011 Så faktisk en sammenleggbar sløyebenk i Østersund for et par uker siden, den var lekker. Noe mer info om den ? Hørtes snedig ut Sitér dette innlegget Link to post
berserker76 Svart 20.August.2011 Del på Facebook Svart 20.August.2011 http://www.biltema.no/no/Bat/Ovrig/Fiskerensebord/ Denne kan kanskje brukes? Sitér dette innlegget Link to post
ahamm Svart 20.August.2011 Del på Facebook Svart 20.August.2011 husker ikke merket på sløyebenken. D biltemabordet var jaggu dyrt til å være derfra Sitér dette innlegget Har "Daycruiser", er "folk i båt", opptatt av kortsiktig glede i form av fartsrus, beryktet for å bruke den fryktelige paraplydreggen. Link to post
ahamm Svart 20.August.2011 Del på Facebook Svart 20.August.2011 http://www.ebay.com/itm/Fillet-Station-Portable-Fish-Cleaning-Table-Kit-43460-/180674975017?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2a11115529 Var veldig likt dette det jeg så, prisen var 1500 sek Sitér dette innlegget Har "Daycruiser", er "folk i båt", opptatt av kortsiktig glede i form av fartsrus, beryktet for å bruke den fryktelige paraplydreggen. Link to post
Nils1 Svart 20.August.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.August.2011 fant dette på norsk nettbutikk :-) er vel det samme som ahamm fant på ebay ? Sløyebord Sitér dette innlegget Link to post
ahamm Svart 20.August.2011 Del på Facebook Svart 20.August.2011 akkurat samme og det er styggbillig i forhold til biltema bordet. Sitér dette innlegget Har "Daycruiser", er "folk i båt", opptatt av kortsiktig glede i form av fartsrus, beryktet for å bruke den fryktelige paraplydreggen. Link to post
Nils1 Svart 20.August.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.August.2011 Da blir det et slikt tilAskeladden Takker for hjelp Sitér dette innlegget Link to post
pege Svart 22.August.2011 Del på Facebook Svart 22.August.2011 Får "alltid" store fisker slik at dette sløyebordet blir for lite. Jeg bruker ei hobbyplate som rekker over fiskestampen, ei 90 l svartstamp fra Europris. Holder i massevis. Dessuten skal visst tre (furu) inneholde oljer som gjør at den er mer hygienisk enn plast. Sitér dette innlegget Link to post
ahamm Svart 22.August.2011 Del på Facebook Svart 22.August.2011 sløye fisk gjør jeg på land, bruker det lille til agnfisken. Supert å kappe biter/flappers på mens man fisker, samt dreneringshull havner utenfor rekka slik at jeg slipper sølet ombord Sitér dette innlegget Har "Daycruiser", er "folk i båt", opptatt av kortsiktig glede i form av fartsrus, beryktet for å bruke den fryktelige paraplydreggen. Link to post
Pescador1 Svart 18.September.2011 Del på Facebook Svart 18.September.2011 Er på jakt etter et "lite" sløyebord / brett - som kan monteres på rekken - har sett noe slikt i plast engang - og har Googlet og lett uten å finne noe. kan noen hjelpe ? Om du tar en titt på denne trådenhar jeg lagt inn hvordan man bygger en slik en Sitér dette innlegget Link to post
Proxor Svart 1.Juli.2013 Del på Facebook Svart 1.Juli.2013 (redigert) http://www.bestmarin.no/Produkter/Innredning/Bordplater/Andre/Sløyebord-for-rekkemontering--935707-p0010854661.aspx bedre sent en alderi:p Redigert 1.Juli.2013 av Proxor (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.