Jump to content

Havseilingskurs fra haugesund til shetland


cheetah

Recommended Posts

Etter en tur fra Haugesund til Lerwick på Shetland kommer du garantert til å ønske deg seilbåt :thumbsup:

Hvor lærerik og spennende turen over blir, avhenger selvfølgelig både av været og instruktøren, men det blir nok uansett en stor opplevelse. Jeg seilte denne ruten i fjor og fikk kanskje mitt livs største opplevelse til sjøs. Jeg satt på dollbordet i 5-6 meter høye bølger og nøt utsikten. Plutselig kom en diger spekkhogger opp av vannet og den hoppet høyt, bare 20 meter til side for båten vår. Det var et rått syn :smiley: God tur!!

Redigert av bc45 (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Har sett annonsen selv, lagt ute i et par år..? Prøvde å dra med en kompis i fjor, men vi klarte ikke sammkjøre ferier og slikt. Vi er begge vokst opp med sjøen, så fiske og båtliv står høyt i kurs. Men ingen av oss kan seile, det er noe jeg virkelig kunne tenkt meg å lære...

Redigert av ashfirelate (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...