ivar Svart 2.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2014 .. for på de modellene har de valgt å ofre dollbordene for å kunne trekke vinduene helt ut og få en helt annen innvendig bredde :) Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Permagne Svart 6.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2014 Jeg har sett en del på Skibsplast 675 og likte den veldig godt. Men, på siste båtbytte var faktisk smalt dollbord på sidene et argument for å bytte til noe med bedre plass på sidene. Er veldig greit å kunne komme seg rundt på utsiden av båten. <br /><br />675 har godt med seter i fartsretning, og man kan åpne hele bakveggen som gjøres det luftig på sommerdagene. <br /><br />(jeg er stor tilhenger av hard-top båtene) Sitér dette innlegget Link to post
Kenneth 81 Svart 7.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2014 (redigert) Jeg hadde en 675 i to år og savnet aldri muligheten til å gå rundt på utsiden av båten. Luken forran er stor nok, og trinnene opp gode nok til at man kommet deg kjapt og smidig mellom for- og akterdekk selv om man ikke kan "gå rundt" styrehuset. Ikke minst er det mye tryggere å gå igjennom båten enn å klatre på yttersiden når det er litt vær :) Alt i alt så var jeg veldig fornøyd med båten. Spesielt plassutnyttelsen innvendig og sjøegenskapene. Hadde det ikke vært for omprioriteringer på økonomifronten, så hadde jeg ikke solgt den. :) Sent from my GT-I9506 using Tapatalk Redigert 7.Februar.2014 av Kenneth (KAH81) (see edit history) Sitér dette innlegget Skibsplast 675 HT med Suzuki DF 250, Biam 800 HT med Yanmar 4JH2-HTE 75Hk Mazda 929, Toyota Celica, Volvo 940GL, Jeep Commander Overland, Volvo 740GL, Mercedes C200 Kompressor, Opel Astra, Mazda CX-5 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.