Jump to content

Løsne ratt Hydrolift X-17

badkruka

Recommended Posts

• 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 10 måneder senere...

Vekker til live en gammel tråd.

Etter å ha brukt ters på rattet og boret opp en skrue der sporet i hodet var rustet i stykker fikk jeg endelig av rattet. Så kom neste hindring.

Hvordan får jeg løsnet panelet slik at jeg kan komme til på baksiden av instrumentene? Det virker som om rattfestet (og panelet) sitter fast med skruer m/mutter. Se bilde. Fikk løs en, men mutteren falt da ned utenfor rekkevidde. For de andre skruene må jeg på en eller annen måte få holdt fast mutteren samtidig som jeg skrur, men hvordan? Hullet er for lite til selv en lillefinger.

img_0251.jpg

Mener at gass/gear hendelen er skrudd med vanlige skruer, så den kan du skru ut.

Takk! Løsnet disse skruene, men klarte ikke å lirke hendelen tilstrekkelig ut. Ut fra bilder jeg har sett på nett av denne delen, kan det se ut til at gasshendelen er større på innsiden enn hullet. Er det bare snakk om riktig teknikk?

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...