Nordboer Startet 23.August.2011 Del på Facebook Startet 23.August.2011 Hei, Er ute etter tips for en maling som ikke er tokomponent og koster 350,- for boksen. Den skal brukes i dørk og stuverom i en gammel motorbåt. Delvis på treverk og delvis på ubehandlet glassfiber. Har noen gode tips? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 23.August.2011 Del på Facebook Svart 23.August.2011 Bengalakk er vel et alternativ? Og enda billigere, Biltema sin emaljelakk? Jeg ville helst ha valgt 2 komp. for slitestyrkens del, men emaljelakk er et rimelig og greit alternativ det... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Frittalande Svart 23.August.2011 Del på Facebook Svart 23.August.2011 bt sin 2-komp. polyurethanlakk/maling/toppcoat kostar under 350 kr.... ca 209 kr syns eg å hugse. Sitér dette innlegget Evrybody can be tough.... .........in a distance..! -FDU2- Link to post
Terje_F Svart 24.August.2011 Del på Facebook Svart 24.August.2011 Epifanes Bilge-maling. 1 komp til 198,- for 0,7 liter på Maritim. Helt klart Sitér dette innlegget Link to post
tuffff Svart 24.August.2011 Del på Facebook Svart 24.August.2011 Grå Oxan gulvmaling. Sterk, dekker godt med ett strøk, og koster ikke skjorta. mvh tuffff Sitér dette innlegget Link to post
Nordboer Svart 24.August.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.August.2011 Takk for gode tips! Synes gulvmalingen var en god ide. Poeng at det dekker godt og er sterkt. 2 komp fra BT er et alternativ, men jeg tror den er rimelig tynntflytende og trenger flere strøk. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.