larsen2000 Startet 24.August.2011 Del på Facebook Startet 24.August.2011 Har fjernet rust fra braketten til styrestaget på påhengeren. Kan jeg bruke Arcanol for å lakke over, eller holder ikke det i saltvannsmiljøer? Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 24.August.2011 Del på Facebook Svart 24.August.2011 Eg lakkerte ein traktormotor med arcanol modt på 80tallet, den er oki ennå har eg sett. Men traktoren kjøres lite i saltvann.... Hadde ein hastelakkering av undervannshuset på ein påhengs i vår, og da brukte eg Rust Oleum spraylakk. Det ser ut som det holder knallbra Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
larsen2000 Svart 24.August.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.August.2011 Tror jeg tar sjansen jeg da :-) Sitér dette innlegget Link to post
Lykken VI Svart 25.August.2011 Del på Facebook Svart 25.August.2011 (redigert) Owatrol D, den typen som er for "mal rett på rust" eller blandes i maling for metall, kan være lurt å blande i litt av i arcanol. Owatrol for metall blir gjerne brukt på bil og anleggsutstyr( og det går i saltlake hele vinteren). Har selv brukt det på understell på tilhengere og metall på båt. Lykke til. Redigert 25.August.2011 av Lykken V (see edit history) Sitér dette innlegget Tidligere langtidseide båter: Spissbåt 13fot m 3,5hk. Rana 13 m 18hk. GH 14 m 30hk. Møring snekke 21 m Volvo Penta. Delta 20 m 90hk. + deleier i 14plastbåt m 9,9hk. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.