SuperGnisten Startet 24.August.2011 Link til dette innlegget Startet 24.August.2011 Jeg har nå trålt forumet og nettet generelt etter opplagsplasser på østlandet, men som innflyttet vestlending er det ikke lett å vite hvor det er muligheter. Er det noen her som kan komme med tips til hvor jeg kan få skuten på land, for en noenlunde fornuftig pris? Tenker i hovedsak på opplag ute, og gjør alt av service selv. Båten er 32 fot og veier ca 4.7 tonn. Sitér dette innlegget sol + øl + seiling -regn = en god sommer.. Link to post
Mouche Svart 24.August.2011 Link til dette innlegget Svart 24.August.2011 Sjekk http://www.heromarin.no/ Flere her på forumet har båtplass og opplag der. Selv har jeg hatt båt i opplag der utendørs og prisene er langt hyggeligere enn lenger inne i fjorden. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
DieselDahl Svart 24.August.2011 Link til dette innlegget Svart 24.August.2011 På nesset innerst i bunnefjorden ligger det flere marinaer, bl.a. Marina AS hvor jeg har min båt. De har per i dag en tårnkran som løfter mindre båter enn din men det kommer ny neste år som løfter opptil åtte tonn. Jeg m.fl. går sammen om en mobilkran som holder til 200m unna Du kan løfte opp og sette ut når du vil, de har butikk og hjelper med det du trenger til båten og kan utføre service m.m. Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 24.August.2011 Link til dette innlegget Svart 24.August.2011 Nå vet jeg ikke hvor langt du vil kjøre, her er ett par i Vestfold. På Vallø rett på utsiden av Tønsberg er jeg ikke sikker på om det er båtforeningen eller marinaen som styrer med opplag, så link til begge. http://www.vallobat.no/plassleie.htm http://www.vallomarina.no/ Etter hva jeg har forstått så er det noen spessielle regler som gjelder om når du kan og må sette ut båten på Vallø. Enda litt lenger å kjøre i Sandefjord har vi Framnes Maritime http://www.framnes-maritime.no/ Er faktisk veldig mye Oslo/Asker/Bæreums båter som ligger på Framnes Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Captain Chaos Svart 25.August.2011 Link til dette innlegget Svart 25.August.2011 Flere gode (og rimelige) alternativer Oslo-Moss? Chaos Sitér dette innlegget Høne, øl og hornmusikk! Link to post
glaserud Svart 25.August.2011 Link til dette innlegget Svart 25.August.2011 Så reklame for opplagoslo.no i dagens avis Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 25.August.2011 Link til dette innlegget Svart 25.August.2011 Fagerstrand Båtforening (Nesodden) Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
westbas 89 Svart 25.August.2011 Link til dette innlegget Svart 25.August.2011 Solvik båtforening eller Blommenholm båtforening. Hvis du skal ha båten på land? Lakseberget båtforening tror jeg har ledige plasser i boblehavn. Alle ligger i bærum nær Sandvika Sitér dette innlegget Link to post
68 GT Svart 25.August.2011 Link til dette innlegget Svart 25.August.2011 (redigert) Solvik båtforening eller Blommenholm båtforening. Om valget står mellom disse to,så oppfører dem seg som folk på Blommenholm det gjør dem ikke på Solvik........ Redigert 25.August.2011 av 68 GT (see edit history) Sitér dette innlegget Ekte mannfolk bruker lastebildekk som fendere........ Link to post
DieselDahl Svart 14.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2011 Nå har Marinaen på nesset fått ny kran som løfter noe over 7 tonn. Her er det hyggelig båtmiljø, vi kan sette ut og løfte når det måtte passe oss, det er lett å komme til for oss som bor "øst for akerselva" og til mandag skal jeg opp. Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 15.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2011 Hurumhavna på Tofte har hyggelige priser. Sagene båtforening. Samme havn jeg benytter til vinterhavn. Utrolig godt miljø. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Zandra Svart 15.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2011 Amundsen båtslipp på Nærsnes pleier å ha plass og hyggelige priser. 975 48 461 Sitér dette innlegget Link to post
jandrea Svart 16.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2011 Jeg bruker Sonskilen Båthavni son. Meget fornøyd, veldig profesjonelle folk. Sitér dette innlegget Medlem i RS. Har båtførerbevis fra 1989 Båt: Bavaria 31AC Tidligere: Happy 27 Link to post
Hulda Svart 16.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2011 Jeg bruker Sonskilen Båthavni son. Meget fornøyd, veldig profesjonelle folk. Helt enig, inntil de påfører båten din en skade. Regner med at jeg kommer tilbake til dette når saken er avsluttet. Men sjekk båten nøye, slik at hvem som er skyld i hva blir klarlagt med det samme. Sitér dette innlegget Link to post
Captain Chaos Svart 17.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2011 Kan du utdype dette litt fra ditt synspunkt Hulda? Sitér dette innlegget Høne, øl og hornmusikk! Link to post
CB. Svart 17.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2011 så oppfører dem seg som folk på Blommenholm det gjør dem ikke på Solvik........ hehe, jeg regner med at du mente omvendt. Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Torkjel Svart 24.November.2015 Link til dette innlegget Svart 24.November.2015 (redigert) Grundvik Marina AS på Tofte tilbyr båtservice og innendørs lagring av båter, bobiler og campingvogner. Grundvik Marina disponerer innendørs lagerplass på området til Statkraft Tofte, gamle Södra Cell, ytterst på Hurum-halvøya. Båtene lagres trygt innendørs i godt ventilerte bygg som gir full beskyttelse mot vær og vind. Levering kan gjøres via sjøveien eller med bil på egen henger.Sjekk www.grundvikmarina.no for mer informasjon. Redigert 24.November.2015 av Torkjel (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Scand Baltic Svart 24.November.2015 Link til dette innlegget Svart 24.November.2015 Til alle som sier "hyggelige priser", kom gjerne med priseksempler. Har selv opplevd at "hyggelige priser" er slettes ikke hyggelige... Litt lettere å orientere seg da Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.