Jump to content

Instrument-panel Fjord 21 W

krl

Recommended Posts

BildeHolder på å bygge om instrument-panelet i min Fjord 21 Weekender. Da mye instrumenter skal på plass i et lite panel hadde det vært greit å se hvordan andre har gjort det. Er det noen med tilsvarende båt som har bilde av panelet sitt som kan poste det her/sende pr e-post, er jeg takknemlig for det.

Vet ikke om panelene er like på DC, Hardtop og Holiday som på Weekenderen.

Redigert av krl (see edit history)

Hei, dersom du ser på emneregisteret vil du finne emner beslektet med denne.

Dersom du også etter dette vil være i tvil, ta kontakt med Belko i Grimstad, de har mye rart innen denne genren som kan hjelpe deg videre.

Et lite tips, jeg aner selvsagt ikke hva slags instrumenter du skal ha i båten, men pass på at enkelte instrumenter ikke kommer i konflikt med hverandre, dvs at givere eksempelvis forstyrrer kompass etc.

Lykke til.

• 1 måned senere...

Hei!

Har nettopp laget nytt instrumentpanel til en fjord 21 weekender.

Kan sende deg bilder om noen dager hvis du sender meg en mail.

Jeg har gjort det lettvint. Satt instrument i tynn treplate oppå orginalt dashbord. Flyttet noen instrumenter og lagt til noen nye - nytt ratt, Ble ok! :smiley:

Hilsen Knut Ola Vang

kolvang@online.no

krl skrev:

BildeHolder på å bygge om instrument-panelet i min Fjord 21 Weekender. Da mye instrumenter skal på plass i et lite panel hadde det vært greit å se hvordan andre har gjort det. Er det noen med tilsvarende båt som har bilde av panelet sitt som kan poste det her/sende pr e-post, er jeg takknemlig for det.

Vet ikke om panelene er like på DC, Hardtop og Holiday som på Weekenderen.

<{POST_SNAPBACK}>

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...