Jump to content

Instrument-panel Fjord 21 W

krl

Recommended Posts

BildeHolder på å bygge om instrument-panelet i min Fjord 21 Weekender. Da mye instrumenter skal på plass i et lite panel hadde det vært greit å se hvordan andre har gjort det. Er det noen med tilsvarende båt som har bilde av panelet sitt som kan poste det her/sende pr e-post, er jeg takknemlig for det.

Vet ikke om panelene er like på DC, Hardtop og Holiday som på Weekenderen.

Redigert av krl (see edit history)

Hei, dersom du ser på emneregisteret vil du finne emner beslektet med denne.

Dersom du også etter dette vil være i tvil, ta kontakt med Belko i Grimstad, de har mye rart innen denne genren som kan hjelpe deg videre.

Et lite tips, jeg aner selvsagt ikke hva slags instrumenter du skal ha i båten, men pass på at enkelte instrumenter ikke kommer i konflikt med hverandre, dvs at givere eksempelvis forstyrrer kompass etc.

Lykke til.

• 1 måned senere...

BildeHolder på å bygge om instrument-panelet i min Fjord 21 Weekender. Da mye instrumenter skal på plass i et lite panel hadde det vært greit å se hvordan andre har gjort det. Er det noen med tilsvarende båt som har bilde av panelet sitt som kan poste det her/sende pr e-post, er jeg takknemlig for det.

Vet ikke om panelene er like på DC, Hardtop og Holiday som på Weekenderen.

<{POST_SNAPBACK}>

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...