krl Startet 10.Desember.2004 Link til dette innlegget Startet 10.Desember.2004 (redigert) Holder på å bygge om instrument-panelet i min Fjord 21 Weekender. Da mye instrumenter skal på plass i et lite panel hadde det vært greit å se hvordan andre har gjort det. Er det noen med tilsvarende båt som har bilde av panelet sitt som kan poste det her/sende pr e-post, er jeg takknemlig for det. Vet ikke om panelene er like på DC, Hardtop og Holiday som på Weekenderen. Redigert 10.Desember.2004 av krl (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Verrie Svart 10.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2004 Hei, dersom du ser på emneregisteret vil du finne emner beslektet med denne. Dersom du også etter dette vil være i tvil, ta kontakt med Belko i Grimstad, de har mye rart innen denne genren som kan hjelpe deg videre. Et lite tips, jeg aner selvsagt ikke hva slags instrumenter du skal ha i båten, men pass på at enkelte instrumenter ikke kommer i konflikt med hverandre, dvs at givere eksempelvis forstyrrer kompass etc. Lykke til. Sitér dette innlegget Link to post
tami Svart 20.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2005 Hei! Har nettopp laget nytt instrumentpanel til en fjord 21 weekender. Kan sende deg bilder om noen dager hvis du sender meg en mail. Jeg har gjort det lettvint. Satt instrument i tynn treplate oppå orginalt dashbord. Flyttet noen instrumenter og lagt til noen nye - nytt ratt, Ble ok! Hilsen Knut Ola Vang kolvang@online.no Sitér dette innlegget Link to post
tami Svart 20.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2005 Holder på å bygge om instrument-panelet i min Fjord 21 Weekender. Da mye instrumenter skal på plass i et lite panel hadde det vært greit å se hvordan andre har gjort det. Er det noen med tilsvarende båt som har bilde av panelet sitt som kan poste det her/sende pr e-post, er jeg takknemlig for det. Vet ikke om panelene er like på DC, Hardtop og Holiday som på Weekenderen. <{POST_SNAPBACK}> Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.