Alpine2 Svart 6.September.2011 Link til dette innlegget Svart 6.September.2011 Hei jeg er ofte på tur alene:) Har med god mat om jeg ikke får fisk:) å selvfølgelig en pils å to med:) kajakken er også med på turen:) istedenfor å ha den på slep så henger jen den på siden, ser kanskje litt rart ut men er kjempegreit:) til helgen skal jeg til farsund fra flekkefjord. Tar trekket fra sigersvold til listeid da det kan være litt skummelt å gå rundt lista i disse dager:) noen som har tips om fine plasser å ankre opp i farsund:)? Sitér dette innlegget Link to post
Dagfinn D Svart 30.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2012 Hei. er det noen på siden her som vet om man kan bytte kun el-motoren på en se80 truster til en se100? Sitér dette innlegget Link to post
Mix Svart 30.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2012 Hei. er det noen på siden her som vet om man kan bytte kun el-motoren på en se80 truster til en se100? Ja det mener jeg du kan, de bruker samme undervannshuset. Ta kontakt med Sleipner for sikkerhets skyld. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.