Jump to content

Skal du på "Båter i Sjøen 2011"?


TICORA

Skal du på messa?  

171 medlemmer har stemt

MENINGSMÅLINGEN ER IKKE SYNLIG FOR GJESTER: Vennligst Logg inn eller registrer for å se og delta.

Recommended Posts

Drar innom på fredag formiddag... Skal kjøpe båt i høst, men er usikker på om jeg finner det jeg skal ha på messen.. men en vet jo aldri....

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Liker utseendet på på Bestwind, men ikke prisen... Men skal kle meg anstendig og muligens droppe sydvesten, så slipper jeg kanskje ombord

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Aldri vært der,men kunne tenkt meg en tur i år!

 

Hva foregår egentlig på denne messen?

Kan man komme ombord og se i diverse båter eller er det kun beundring utenifra som er lov?

Er det noe annet som skjer i forbindelse med messen,eller er det kun en stand pr fabrikant osv?

Hva er prisen for inngang for en hel familie på en slik messe?

 

Osv osv osv :confused:

Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :)

Link to post
Share on other sites

Kr. 120 for voksen og 60 for barn (5-15). Familiebillett (2+2) kr. 250. Mer info finner du på www.norboat.no.

Man kan komme ombord i de aller fleste båtene. Unntakene er kanskje der selgerne har på seg blå blazere med litt for store knapper... ;-)

Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening

Link to post
Share on other sites

Alltid faller messa på en uheldig helg for meg skal nedover til varmere strøk og slikke solen som har glimrett med sitt fravær store deler av denne ferien.

1986 mod: GH-16 70HK Eivinrude. 1985 Draco 21 VP 165 hk. 1987 Paramount 21 225 Hk Johnsen. Fjord 24 Weekender VP 170HK. 1986 Windy 27 CC VP 2x 260HK. 1987Windy 9800 VP 2x260HK. 1991 mod Princess 45 fly 2xTAMD 71B. Storebro 465 Biscay. 2xTamd 74 P_B
Windy 9800 Targa 1987mod 2*AQ271C 270HK

Link to post
Share on other sites

Pleier å dra hit, men synes den som regel skuffer. Og for 120 kr billetten spørs det om jeg drar i år, med mindre jeg får grini til meg en gratisbillett da :giggle:

VG-jolle, Doris, Askeladden, Flipper seiljolle, Albin Vega Zodiac Pro 9, Nordkapp 600 E, windsurfing og andres regattamaskiner.
Skal du bare ut i solskinn og vindstille har du kjøpt båt i feil land, nyt alt været!

Link to post
Share on other sites

Skal på messa for å se den nye Antares 7.80 og Merry Fisher 855, men siden en av båtene jeg vurderer ikke kommer på markedet før i 2012 (Merry Fisher 755), blir det ikke noe kjøp på messa i år.

 

Ellers er jeg enig med CSL; vanligvis har jeg dratt noe skuffet hjem fra messa. Mye fordi jeg syntes at de som presenterer båtene (som oftest forhandlere) vet for lite om produktet de selger. Viknes f.eks. stiller alltid med egne folk, så hos dem får man skikkelige svar.

Link to post
Share on other sites

Siden jeg ikke er i markedet for ny båt, prioriterte jeg båttur. Ligger i Grebbestad ALENE som gjestebåt, men Qskjær restaurant var oppe så det ble middag der.

Ps. Jaggu ble jeg solbrent i ansiktet på turen ned hit i dag.

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Link to post
Share on other sites

Målingen viser at kun litt over halvparten av BP'erne skal på messa. Under 10% av de som skal vurderer å kjøpe ny båt.Tipper at mindre enn halvparten av disse igjen faktisk kjøper. Tror det faktisk viser at det ER krise i markedet og at vi ikke har sett den siste konkursn ennå.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...