TICORA Startet 29.August.2011 Del på Facebook Startet 29.August.2011 Med dagens krisestemning i bransjen er det interessant og se hvor mange som skal på messa og vurderer å kjøpe ny båt. Selv skal jeg dit og er i sterk vurderingsmodus. Et knakende godt tilbud kan vippe meg i kjøpsmodus. Hva med deg? Sitér dette innlegget Link to post
lgboat Svart 29.August.2011 Del på Facebook Svart 29.August.2011 Tror ikke krisen er stor nok enda til at tilbudene hagler over deg. Sitér dette innlegget Link to post
CB. Svart 29.August.2011 Del på Facebook Svart 29.August.2011 Jeg skal på messen. Har tatt orde av meg til å få tak i en pinne båt billig nå til høsten :-) Litt spennende dette, har ikke hatt pinnebåt på 20 år og blir nå både motor og pinne eier Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
bc45 Svart 29.August.2011 Del på Facebook Svart 29.August.2011 Vi skal på messa i år også. Selv om vi ikke skal kjøpe ny båt er det alltid morsomt å kikke på alle nyhetene Sitér dette innlegget Link to post
Winche-Lanche Svart 29.August.2011 Del på Facebook Svart 29.August.2011 Skal på messen på torsdag. Leker litt med tanken på båtbytte. Jeanneau Sun Odessey 44 DS ser lekker ut. Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 29.August.2011 Del på Facebook Svart 29.August.2011 Drar innom på fredag formiddag... Skal kjøpe båt i høst, men er usikker på om jeg finner det jeg skal ha på messen.. men en vet jo aldri.... Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Enzo Svart 29.August.2011 Del på Facebook Svart 29.August.2011 Vi skal innover på Fredag og se om vi får grint oss til å komme ombord i bestwindbåten, kanskje det er noe for deg sydvesten ? Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 29.August.2011 Del på Facebook Svart 29.August.2011 Liker utseendet på på Bestwind, men ikke prisen... Men skal kle meg anstendig og muligens droppe sydvesten, så slipper jeg kanskje ombord Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
TICORA Svart 29.August.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.August.2011 Tror ikke krisen er stor nok enda til at tilbudene hagler over deg. Kanskje ikke men hvem vet? Blir spennende å lodde innbyttevilligheten. Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 29.August.2011 Del på Facebook Svart 29.August.2011 Hadde tenkt meg på messen for en radar-prat, men ser at det har blitt endring i agendaen. Men prøver Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
MaSa Svart 29.August.2011 Del på Facebook Svart 29.August.2011 Aldri vært der,men kunne tenkt meg en tur i år! Hva foregår egentlig på denne messen? Kan man komme ombord og se i diverse båter eller er det kun beundring utenifra som er lov? Er det noe annet som skjer i forbindelse med messen,eller er det kun en stand pr fabrikant osv? Hva er prisen for inngang for en hel familie på en slik messe? Osv osv osv Sitér dette innlegget Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
Key Freak Svart 29.August.2011 Del på Facebook Svart 29.August.2011 Kr. 120 for voksen og 60 for barn (5-15). Familiebillett (2+2) kr. 250. Mer info finner du på www.norboat.no. Man kan komme ombord i de aller fleste båtene. Unntakene er kanskje der selgerne har på seg blå blazere med litt for store knapper... ;-) Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
Enzo Svart 29.August.2011 Del på Facebook Svart 29.August.2011 Eller gratis, de kaster jo rundt seg med gratisbilletter som kommer i posten, jeg har fått 3stk allerede akkurat som i fjor Sitér dette innlegget Link to post
Key Freak Svart 29.August.2011 Del på Facebook Svart 29.August.2011 Hmmm... slikt har jeg ikke sett noe til... Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
Enzo Svart 29.August.2011 Del på Facebook Svart 29.August.2011 Jeg har vært imarkedet for ny båt i noen år og har vekslet litt mailer med edel forhandlere, de har en tendens til å sende slike gratisbilletter i posten før messen. Fine greier det Sitér dette innlegget Link to post
BOBO II Svart 29.August.2011 Del på Facebook Svart 29.August.2011 Alltid faller messa på en uheldig helg for meg skal nedover til varmere strøk og slikke solen som har glimrett med sitt fravær store deler av denne ferien. Sitér dette innlegget 1986 mod: GH-16 70HK Eivinrude. 1985 Draco 21 VP 165 hk. 1987 Paramount 21 225 Hk Johnsen. Fjord 24 Weekender VP 170HK. 1986 Windy 27 CC VP 2x 260HK. 1987Windy 9800 VP 2x260HK. 1991 mod Princess 45 fly 2xTAMD 71B. Storebro 465 Biscay. 2xTamd 74 P_B Windy 9800 Targa 1987mod 2*AQ271C 270HK Link to post
CSL Svart 29.August.2011 Del på Facebook Svart 29.August.2011 Pleier å dra hit, men synes den som regel skuffer. Og for 120 kr billetten spørs det om jeg drar i år, med mindre jeg får grini til meg en gratisbillett da Sitér dette innlegget VG-jolle, Doris, Askeladden, Flipper seiljolle, Albin Vega Zodiac Pro 9, Nordkapp 600 E, windsurfing og andres regattamaskiner.Skal du bare ut i solskinn og vindstille har du kjøpt båt i feil land, nyt alt været! Link to post
FredrikW Svart 29.August.2011 Del på Facebook Svart 29.August.2011 Skal på messa for å se den nye Antares 7.80 og Merry Fisher 855, men siden en av båtene jeg vurderer ikke kommer på markedet før i 2012 (Merry Fisher 755), blir det ikke noe kjøp på messa i år. Ellers er jeg enig med CSL; vanligvis har jeg dratt noe skuffet hjem fra messa. Mye fordi jeg syntes at de som presenterer båtene (som oftest forhandlere) vet for lite om produktet de selger. Viknes f.eks. stiller alltid med egne folk, så hos dem får man skikkelige svar. Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 30.August.2011 Del på Facebook Svart 30.August.2011 Eller gratis, de kaster jo rundt seg med gratisbilletter som kommer i posten, jeg har fått 3stk allerede akkurat som i fjor Hvis du har noen til overs, send meg en IM.... Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 30.August.2011 Del på Facebook Svart 30.August.2011 Nå skal Hytte2012 slå seg sammen med sjøen for alle, så messa har nok blitt mindre Sitér dette innlegget Link to post
Captain Chaos Svart 30.August.2011 Del på Facebook Svart 30.August.2011 Er det noe plass til oss som vil komme sjøveien? Sitér dette innlegget Høne, øl og hornmusikk! Link to post
Faxen Svart 30.August.2011 Del på Facebook Svart 30.August.2011 Men skal kle meg anstendig og muligens droppe sydvesten, så slipper jeg kanskje ombord Kjære deg, du må da holde på "imagen". Kommer du ikke ombord i sydvest, så burde du ikke kjøpe båt der!!! Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Mouche Svart 30.August.2011 Del på Facebook Svart 30.August.2011 Er det noe plass til oss som vil komme sjøveien? På Kadettangen, men om du får plass der er vel usikkert? Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Mariell Svart 30.August.2011 Del på Facebook Svart 30.August.2011 Siden jeg ikke er i markedet for ny båt, prioriterte jeg båttur. Ligger i Grebbestad ALENE som gjestebåt, men Qskjær restaurant var oppe så det ble middag der. Ps. Jaggu ble jeg solbrent i ansiktet på turen ned hit i dag. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
TICORA Svart 30.August.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.August.2011 Målingen viser at kun litt over halvparten av BP'erne skal på messa. Under 10% av de som skal vurderer å kjøpe ny båt.Tipper at mindre enn halvparten av disse igjen faktisk kjøper. Tror det faktisk viser at det ER krise i markedet og at vi ikke har sett den siste konkursn ennå. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.