Catch22 Svart 21.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2015 Tar opp denne igjen. Har kontakt med Nemi på båt, bil, hus og reise. Sparer i noen kroner på å bytte kontra Sparebank 1. Ser av tidligere poster at det virker greit. Venter et par dager før jeg bestemmer meg. De er tydeligvis på hugget om dagen. Er i dialog med dem jeg også på hus, et par biler, et par mc`er, og båten. Var endel tusenlapper å spare, kontra Enter som jeg har nå, men fasiten kommer jo først om det smeller, synker eller brenner............................... Sitér dette innlegget Link to post
gps Svart 22.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2015 Hadde båten min forsikret der i to år da det kom et tilbud Norsk Seilerforbund som utgjorde et par tusen kroner sammenlignet med min forsikring i Gjensidige. Etter to år var prisen steget slik at det prismessig lønte seg å flytte tilbake. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.