larsen2000 Startet 29.August.2011 Del på Facebook Startet 29.August.2011 Har en Yamaha 20hk fra 1982 som nå står på en GH 14. Den bråker som et uvær (2 takter) og jeg ser nå at det rett bak på stammen er et eksosutløp som ligger helt i vannskorpa. Det spruter litt vann der også. Ligger jeg inntil brygga og trykker båten lavere i vannet støyer det straks en del mindre. Motoren har kort stamme og det er i følge manualen riktig på båter med 38cm akterspeil. Er motoren bygget sånn, eller lekker det eksos ut et sted det ikke skal? Sitér dette innlegget Link to post
ibizafan Svart 29.August.2011 Del på Facebook Svart 29.August.2011 jeg har to av disse motorene men din er vel uten propelleksos,så din vilbråke mer tenker jeg en om den hadde hat propelleksos. Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
larsen2000 Svart 30.August.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.August.2011 Merkelig at de ikke har lagt eksosen 5 cm lenger ned så hadde det ikke vært noe problem! Sitér dette innlegget Link to post
Lars K Svart 1.September.2011 Del på Facebook Svart 1.September.2011 Kommer eksosen ut av et stort rundt hull eller er det mellom skjøten til undervannshuset? Sitér dette innlegget Link to post
larsen2000 Svart 1.September.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.September.2011 Kommer ut av et hull og er ikke mellom skjøten.. Sitér dette innlegget Link to post
Lars K Svart 2.September.2011 Del på Facebook Svart 2.September.2011 Da er det nok sånn det er dessverre. Rart de laget det slik,jeg har en 78mod Yamaha 8hk som har eksosen under kavitasjonsplata... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.